-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Säljer Scierra Traxion 2 #9/11 med lite skavanker som inte påverkar funktionen ! Pris ! 1000:- inklusive frakt ! Hälsningar Robichaud !
-
Säljer ett Sage GIII 390 RPL+ med lite skönhetsfel ! Inget som påverkar funktionen ! Pris ! 2000:- inklusive frakt ! Hälsningar Robichaud
-
By Carpe Diem · Posted
Hej, Finns väl många åsikter om detta, dvs huruvida man ska behandla eller ej. Jag själv har använt "U-40 Cork Seal" till ett 20-tal spön genom åren med mycket gott resultat. Viktigt är dock att inte lägga på ett för tjockt lager när man applicerar. Finns en del videos på Youtube som visar hur du applicerar, och även några test om jag inte minns fel. -
By Myggan som flög till månen · Posted
Jag vill behandla mina korkhandtag på mina fiskespön. Vill att dom ska se lite brunare ut och vara lite mer skyddade. Kan man smörja in dom med något? Edit det är helt nya korkhandtag som ser ljusa ut som jag vill behandla så dom ser ut som mina äldre eller bättre. -
By Pellepaltnacke · Posted
Hej, har hört talas och läst lite om vulgata i vad jag vet 2 eller 3 st ganska stora sjöar här. Är kläckningarna ganska nära land eller behöver man båt? Tar gärna emot tips och flugor m.m -
By torstenssonlax · Posted
Har ett loop cross s1 med ny buttdel som fof är inplastad, dock hittar jag inte tub och strumpa, 14fotare, vad skulle du kunna tänka dig ge för det lr vad skulle du vilja ha emellan om jag bytte den mot sx:en? -
De är av stor vikt att transparens visas våra medlemmar. Vi är mycket nära 100 medlemmar. Bli medlem nu. https://stbs.mawik.se/Register/IndexBootstrap bevis-organisationsnummer-stbs-1.pdf Ekonomisk rapport för 2020 - STBS.pdf
-
Ämnen
-
-
Images
Recommended Posts