-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Tror du att det är ett problem, så testa att ha 7 olika Vision Ace tips med tillhörande spetsar och blanda ihop dem 🤪 Tur att stegen mellan klasserna är så små att det inte gör något om det blev lite fel här å där 😇
-
Jag har soft spools till nästan alla klumpar, har dem sorterade efter vilket spö de passar till i små korgar från IKEA tror jag det är... Håller isär dem mha tillklippta kartongbitar med angiven vikt. Får in tre såna lådor på en hylla i en av fiskegarderoberna. Varje spole är märkt med densitet och klass/vikt Enkelt, praktiskt och lättillgängligt.
-
By Harrkungens · Posted
Kan ha, har några delar liggande ! sänd bild på delen till mig ! info@harrkungensfiske.se -
By teddsundberg1990 · Posted
Säljer en Danielsson dryfly titan med extraspole, använd en gång. Skickar med backing. 3000kr inkl frakt -
By teddsundberg1990 · Posted
Som rubriken lyder säljer jag mitt lxi switch 11,6 9/10 och loop q 7/9 Spö: 2500kr inkl frakt rulle: 1100kr inkl frakt -
Hej, Söker en väldigt lätt rulle till ett #3 spö. Bör vara i bra skick och ha broms. Provar här innan jag beställer något nytt. Exempelvis Hardy Ultralite eller liknande söker jag. Mvh
-
By Christiannois · Posted
Har ett guideline lpxe 10fot #7 nya klingan som jag säljer eller om någon har ett vettigt 9fot #7 att byta emot?
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts