-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Tror du att det är ett problem, så testa att ha 7 olika Vision Ace tips med tillhörande spetsar och blanda ihop dem 🤪 Tur att stegen mellan klasserna är så små att det inte gör något om det blev lite fel här å där 😇
-
Jag har soft spools till nästan alla klumpar, har dem sorterade efter vilket spö de passar till i små korgar från IKEA tror jag det är... Håller isär dem mha tillklippta kartongbitar med angiven vikt. Får in tre såna lådor på en hylla i en av fiskegarderoberna. Varje spole är märkt med densitet och klass/vikt Enkelt, praktiskt och lättillgängligt.
-
By Harrkungens · Posted
Kan ha, har några delar liggande ! sänd bild på delen till mig ! info@harrkungensfiske.se -
By teddsundberg1990 · Posted
Säljer en Danielsson dryfly titan med extraspole, använd en gång. Skickar med backing. 3000kr inkl frakt -
By teddsundberg1990 · Posted
Som rubriken lyder säljer jag mitt lxi switch 11,6 9/10 och loop q 7/9 Spö: 2500kr inkl frakt rulle: 1100kr inkl frakt -
Hej, Söker en väldigt lätt rulle till ett #3 spö. Bör vara i bra skick och ha broms. Provar här innan jag beställer något nytt. Exempelvis Hardy Ultralite eller liknande söker jag. Mvh
-
By Christiannois · Posted
Har ett guideline lpxe 10fot #7 nya klingan som jag säljer eller om någon har ett vettigt 9fot #7 att byta emot? -
Hej! Gör ett försök här att få tag på en mittendel till Vision extreme klass 5 3-delat då Vision inte längre har dessa. Kanske finns det någon stackare vars topp gått av som kan tänka sig att avyttra sin mittendel. Även ett helt spö kan vara av intresse, möjligtvis även något liknande spö .
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts