-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Loop HD 11 fourteen i bra skick. Broms som stoppar det mesta. Några hundra meter backing ingår! Svart orginalfodral. 3000 ink frakt.
-
By Ola Mörrum · Posted
Det sistnämnda är nog den bästa idén. Har gått och fiskat den ån en hel del de senaste fem åren och förutsättningar finns med insekter och miljö men det finns inte mycket öring. Klubben eller vad det är förbättrar miljön för öring I ån . Senast i fjol blev ett projekt avslutat med sten och lekgrus på en ganska lång sträcka men som sagt lite fisk än. -
Det beror ju på när och var du skall fiska! Det är också få förunnade att prova en mängd tvåhandsspön. Jag gillar mitt Nám 14´9" starkt. Lätt och lättkastat tycker jag. Sedan kommer det ju nyheter ganska ofta; LTS kommer också med ett "Grafenspö". https://lts-flyfishing.com/complete-graphene/ Om du tar fram tre kandidater som du lyckas få provkasta har du ett bra beslutsunderlag.
-
Samma slända, olika stadier. Material är 100% guldfasan, mest för att det var roligt att testa 🙂
-
Klassat 10 kör 41 gram till 45 gram men funkar även med 850 om man vill. Sen är Nam mycket lättare än alla andra spön jag har haft. då har jag Radian,Nrx,Lts Across.Method samt några till.Sen är det inget som slår det i kastningen.Tomas
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts