-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Man är kanske lite skeptisk till din annons. Som jag ser det är du ny på forumet, vissa gånger när nya annonserat under säljes har köpare blivit blåsta. Därav tror jag det är ett lågt intresse. I din profil finns inget om dig, så man kan kolla upp dig, som är normalt när man köper från ngn man inte vet vem det är. Mitt förslag för att få mer intresse 1. Namn och tele i din profil 2. Fota rullen liggande på en tidning, sida 17🙂 då ser ju alla att du har rullen🙂 Med ovan förbättringsförslag kommer nog intresset för rullen öka
-
Inte giftig tror jag, på nåt farligt sätt iaf… Men gissar att det är lite som med kremlor (så gör egen research för guds skull innan du äter nån svamp du inte e 💯 på, oavsett vad någon säger!!!), en del är milt giftiga medans resten är bra matsvampar??? Kremlor skiljer man på genom att ta en liten bit av hatten, stoppa den i munnen o tugga lätt på den, hälften ungefär innehåller ämnen vi mår dåligt av, sticker d i munnen och på tungan, släng skiten, sticker d inte, ta hem dem o fräs den i en panna 😊👍… Men återigen, ÄT INTE EN SVAMP OM DU INTE VET VAD DU SYSSLAR MED, d räcker med att du äter EN galen svamp av fel sort så e du rökt sen… Hajhaj 🍄💫
-
En - Rio Technical Euro Nymph Shorty Lina. Som ny. Pris 200kr plus frakt. Bilder finns. //Kalle
-
Är intresset lågt för de här rullarna? Trodde de var eftertraktade eller va gör jag för fel?😅
-
Säljer en ny och oanvänd Leatherman Surge multiverktyg. Detta är en av de största modellerna Leatherman tillverkar. Totalt 21 st verktyg. Ingår också fodral med bältesklämma och fil (utbytbar). Riktigt stabilt multiverktyg som funkar till allt! Nypris ca 2300 kr men finns att hitta som billigast för ca 1800 kr just nu. 1200 kr inklusive spårbar frakt
-
Mitt allmänna tipskring tomatkonservering ar är koka/fräs ner dem tillsammans med örtkryddor och chilli. Sen fryser man in det i lagom 'köttfärssås/lasagne-posrtionspåsar'. Halva jobbet gjort för kommande vinters tomatslabb;) Vidare - när plantorna börjar ge sig för man plocka den omogna frukten och låta den mogna klart liggandes luftigt/torrt i typ fruktkartonger och mogna klart.
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts