Jump to content

Argentina 2022

juxter
 Share

Recommended Posts

Hej vänner,

Väldigt länge sedan jag postade här men det här erbjudandet känner jag måste delas med Edge!

Jag anordnar en Hosted Trip till Rio Gallegos i Argentina 9-16 April. Den här tiden på året är Gallegos helt fylld med fisk - allt från lekfärgad till silverblanka senstigande öringar. Jag har fått till ett kraftigt reducerat pris mot vad det annars kostar och de som redan bokat är ett fantastiskt gäng människor. Jag har i nuläget 6 platser kvar och om ni är intresserade så mejla eller ring mig så berättar jag allt som inte står i pdf:en.

Jag har varit Camp Manager här fem år i rad och längtar alltid tillbaka. Ett magiskt ställe med en natur som är "to die for" - Big Sky Country så långt ögat når.
I April är det försiktigt fiske - långa tafsar, försiktiga presentationer, små flugor och väldigt mycket och stor fisk.  Känslan av hugget av en stor ilsken Argentinsk havsöring är svårt att förklara för de som inte upplevt det - det är ett hammarslag och sedan upptäcker man varför man behöver broms på en flugrulle.

Det blir mycket vin, öl, skratt, god mat, kamratskap och fiskehistorier. Vi kommer att ha hästar på lodgen så om ni vill haka på mig och rida ner till Peso Ligero - parkera hästen, fiska och rida vidare till nästa pool för att fortsätta fisket - kontakta mig så berättar jag allt som inte står i pdf:en

//Ola

OlaMuscat22_HostedLB2022.pdf