Hoppa till innehåll

Kastträff på Camp Igge arena i Iggesund, 24/2- 2024


Recommended Posts

Nu är det dags igen, vi ses den 24/2 - 2024 och roar oss inomhus på konstgräs under nästan 6 timmar.

På programmet: Fri kastning, stationer med flertalet instruktörer, någon liten demo, en kastbana för att testa sina skills.

Efter kastträffen: Gemensam middag i campens restaurang (cateringkäk av bättre kvalitet)

För de som vill: Säng i fyrbäddsrum finns att hyra

 

Pris kastträffen - 350 kr

Pris middag - 250-300 kr

Pris för boende vid 4 personer per rum - 200 kr

 

Det går alldeles utmärkt att delta i endast träffen, eller träffen och middagen, du bestämmer. Överskott från denna kväll skänker jag till Älvräddarna. Sist blev det 1500 kr.

Anmälan till mig här eller på FB (all info finns på FB) eller på telefon 0730 860 888. Jag vill veta vilka av de tre aktiviteterna du vill vara med på.

 

Se filmen från vår förra träff (hoppas delningen av länk funkar)

https://drive.google.com/file/d/1-3s1VO7U2EVVjDSkWFFpfjs_ssfPgRYn/view?usp=sharing

Väl mött

Staffan Dahlbom

  • Like 4
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

9 hours ago, Seppo Cortland Pro Team said:

Mycket intressant! När är sista anmälningsdag? Troligtvis får jag med mig 2-4 st.🙂

Seppo, det är en bit in i februari. Eftersom vi inte vet hur det blir med restriktioner så vill jag att alla väntar med betalning till dess det är ett par veckor kvar. Då vet vi säkert hur det blir med "smittfebran". Jag tror det går upp nu över jul men inte alls som förra året. Jag tror också att vi inte kommer stänga ner på samma sätt. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Staffan Dahlbom changed the title to Kastträff på Camp Igge arena i Iggesund, 24/2- 2024

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...