Bump gäddfiske
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
By Damkjaer71 · Posted
A Nice inused JC, Futurefly blue signature hen, templedog, Black Heron feathers, rubber legs, Dubbing flatbraid. Price 120€ including shipping. Vipp/Swish / bank transfer as payment PM micks-flies@outlook.dk or Phone 0045 60 13 40 68 -
Det låter som att träna på ett kommando för att låta saker vara ifred vore en bra början. Jag använder det för att min hund inte ska jaga fåglar.
-
Ja tyvärr. Har försökt med att hon får sitta uterummet och titta när hon jagar linan. Men när jag släpper ut henne så är hon efter linan igen.
-
Då finns en grund att bygga på. Blir det samma sak om du står på gräsmattan och kastar?
-
Norr om landsvägen som går mellan Foskros och Sörvattnet. Där var den lugnflytande och det fanns harr, gädda och kanotister.
-
Vad stört..ottroligt STÖRT!!! " ”Svenskbiskop” hotas efter orden till Trump Publicerad 22 jan 2025 kl 17.00Uppdaterad kl 17.08 En predikan blev en attack mot president Trump. Nu vill en republikansk politiker utvisa biskopen – som har svensk bakgrund. – Personen som höll i predikan borde läggas till på en utvisningslista, skriver Mike Collins på X."
-
I superskick inklusive GL 4cast flytlina i klass 6 som också är i bra skick. 1000kr
-
Loop vadarjacka säljes då jag har beställt en ny. Fint skick och inga pinholes eller liknande. 1000kr eller bud.
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts