-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Harr på nästan två ton är ju ändå RESPEKT!!!👻
-
Idag är det sista chansen att vinna fribiljetter. Har två kvar. Lottar i vanlig ordning ut bland upplagda bidrag. Lycka till
-
Jag återanvänder tråden lite @Ismo (istället för att skapa en ny). Hittade en spötub där som jag tror kommer passa fint till min oheliga allians av flug- och haspelspö när jag trampar ut till kusten.
-
Skall ju stå! Leavas!..å inget annat.. Började snöa dagen efter!..så vi stack..1 Sept. ..& Förbjudet att fiska sen..
-
Den är väldigt nära Lamson Litespeed i bearbetning och komponenter och ersattes nog aldrig utan utgick. Likväl får man allt man behöver av en modern öringrulle plus oöverträffat ytskydd som slår allt idag och lamson är numera svindyra så detta är ett prisvärt tillfälle att få en grymt snygg, lätt och robust USA kvalitetsrulle. // Bratteus
-
MEN! GRATTIS Freak!...det var du värd..har inte fått nån Harr över 1750Kg än.. Denna fr. Leafas -90 ..sista Augusti! 1.7kg 63cm lång..mager som attans! Tog på en enkel svart nymf!..med tunnt palmer lindat kropps hackel...jag var lika mager då ..som Harren.var sjuk då!
-
Utanför tråden nu! Minns när jag vart medlem på/i.Edge. När jag publicerade Puppan! Så sa en person!..ang benen/styva!.. " Nej!..benen är för styva!..Harren får inte in den i munnen" Tänkte å skrev.."HUR JÄVLA SMÅ HARRAR!"..fiskar ni? Förövrigt!.?..inte många flugor jag sparat av andra genom åren.. Sämsta jag gjorde var när jag bytte Puppan mot "Båge" flugor!.. Direkt nedtagna fr. en Julegran.
-
På en av de flugorna som du fick, en foamsuperpuppa med gummiben.
-
-
Ämnen
-
Images
-
1By leijonflies,
-
0
-
0
-