Jump to content

Fly Fishing Masters vad pysslar dom med?

Fisk

Recommended Posts

Har butiken gått i konkurs eller något?

Jag beställde en lina för över en vecka sedan. Linan ska finnas i lager enligt sidan. Den har inte dykt upp och det händer inget med statusen för ordern.

Har mailat på både info och ordermailen utan att få svar och ringa verkar inte funka heller.

Tyvärr så valde jag inte faktura som betalning utan betalade direkt.

Alla deras recensioner på youtube har ju gett ett seriöst intryck och jag kände att det kunde vara snällt att handla av dom då jag har uppskattat recensionerna. 

Har aldrig haft problem med beställningar därifrån, kanske är semester eller liknande som förlänger leverans? 

prova ringa på måndag igen på förmiddagen, vet att det har varit svårt att få svar på eftermiddagarna. 

15 hours ago, Bigsalmon said:

Jag beställde tafsar därifrån förra veckan och fick dem på tre dagar. Inget krångel. Hade dessutom mailkontakt med René. 

Konstigt att vi haft så olika upplevelse. När jag tittar på recensioner för dom så är det fler som haft samma upplevelse som jag. Det är ju som om dom stoppar huvudet i sanden när dom gjort något misstag. 

Har försökt få kontakt med dom över mail ett par gånger, omöjligt. Kompisen behövde reklamera en produkt som han köpte där och fick aldrig något svar. 

Har dock aldrig haft problem med leveranser.

En sak är klart gällande FFM och det är att dom håller väldigt ojämn kvalitet på service och behagar att svara via mail om det handlar om inköp, handlar det om återköp eller reklamationer så är det en helt annan melodi.. 

Jag talar från egen erfarenhet vid detta. Att FFM har kompetens inom flugfisket har nog de flesta förstått. Men kunskap och service är helt skilda saker.

Jag personligen handlar inget mer från FFM på grund av nonchalant och spydigt bemötande. 

Snabbast är sportfiskeprylar.se. Man får nästan grejerna innan man beställt... Jag har klickat iväg beställningen kl 10.00, fått besked att ordern skickats kl 12 och haft grejerna dagen efter. Det kan inte gå snabbare.

Stefan på mayfly.se är också snabb.

Har också dålig erfarenhet av FFM. En av dom sämsta gällande kundservice vad jag erfarit. Verkar som dom väljer vilka som får service och vilka inte. Eller så är det lotteri om vem som får svar. 

On 7/30/2022 at 6:56 PM, Rob01bjo said:

En sak är klart gällande FFM och det är att dom håller väldigt ojämn kvalitet på service och behagar att svara via mail om det handlar om inköp, handlar det om återköp eller reklamationer så är det en helt annan melodi.. 

Jag talar från egen erfarenhet vid detta. Att FFM har kompetens inom flugfisket har nog de flesta förstått. Men kunskap och service är helt skilda saker.

Jag personligen handlar inget mer från FFM på grund av nonchalant och spydigt bemötande. 

Har exakt samma erfarenhet, handlar inte heller där längre.