-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Har idagsläget gamla, en stonfo och en tiemco hackeltång som jag turas om att använda. Mitt problem är att dessa är sk plastskydd/värmeplast över dem men ändå tappar jag hacklet. Har testa vara mer försiktig men tycker/upplever att hacklet ”glider”ur tången. Har testat rengöra med alkohol och fått lite bättre resultat. Binder alltifrån HÖ flugor till små torrisar i storlek 18-22. Har sneglat på en CF, SMHaen? men vill gärna lägga ut frågan innan jag beställer en..
-
By storpotatisen · Posted
Söker en Loop Göran Andersson Signature Series klass 8 11'6 fot i bra skick. -
Startade nya projekt och försöker lära mig att binda klassiska streamers, typ Carrie Stevens etc. Startade med muddler minnow och nästa blir golden shiner, grey ghost och black ghost.
-
Som alla andra år så har man investerat lite i fiskeprylar, bundit lite flugor. Mest Wollybuggers och Zonkers på jig krok. Givetvis har jag tittat på satellitbilder över nya, eller ny gamla ställen att fiska på. Kommande sommar blir det, The same procedure as last year, varför ändra på vinnande koncept.🙂
-
By storpotatisen · Posted
Säljer en flugrulle Lamson Remix 2 i finfint skick tillsammans med en extra spole. Klass -5+. Både rulle och extraspole har egen rullpåse. Skönt knarr i rullen och en erkänt grym broms. 2000 kr för både rulle, extraspole och frakt. Obs, linor ingår inte. -
Dåligt drag i den här tråden nu förtiden, så det är läge för en liten uppdatering. Flugutrustningen har utökats med några spön, rullar och linor, och så har det blivit lite flugbindning i nutid inför kommande säsong.
-
By Charhunter · Posted
Har denna håv som är helt oanvänd. Inser den är säför stor för det ändamål jag hade tänkt mig. Knutlöst gummerat nät. Mått som följer: Håvens fulla längd med handtag 94.5cm Öppning 63cm * 39cm. Håvnät, Djup dryga 50cm. Pris ca 1990kr vid dagens kurs. Mitt pris 850kr plus förmånlig frakt. -
By Southcoastal · Posted
Guideline lpx coastal #6 9,3fot i fint skick. Sage method #6 9fot i använt skick. Pm vid intresse.
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts