Report
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Lägger ut detta åt en vän, allt på bild är helt nytt. Vid intresse skicka ett PM så förmedlar jag kontakten. Danielsson 3w, Rio scandi body long flyt/int #10 och skjutlina. 1700kr frakt betalas av köpare.
-
Säljer denna lina i fint skick. Inte använd många gånger. Klump på 9.14 m som väger ca 10 gram. 350 + porto.
-
Funderar bara!..FINNS?..det verklige någon som försöker köpa fr. "dessa" sidor..
-
Letar fortfarande! 🙂 Andra Loop-rullar som tar en #9 och lite backing kan vara av intresse också!
-
Bra lina med kort klump, SA SBT, ca 7 meters klump. Riktigt bra till UH och ÖH kasta med, kort och gott en bra lina👍
-
Hej jag är tacksam för alla tips. Idag dök spöet upp. Jag tog med det ut till en jobbarkompis för testning av linor på gräsmatta. Provade olika linklasser från #2 upp till #5 bäst funkade det med en #4 lina det var som att spö och lina gifte sig. Jag har aldrig flugfiskat innan jag har bara viftat kändes det som. Spöet sköt lina något grymt även att det inte kändes för tungt. Bara att gubben inte kommer i håg vad det var för lina. Första linan av två beställd. Hittade en loop Evotec 105 #3 för 550 kunde inte motstå det priset. Funderar fortfarande på vilken mer det blir men en kort klump #4 kanske en Barrio small stream.
-
Finns en liknande sida för Costa solglasögon. https://www.costadelmar.se 150:- för ett par är ju ett ganska rabatterat pris.
-
Ämnen
-
Images