November 28, 20223 yr comment_1980347 Funderar på vilken rulle av Lamson Speedster S och Ross Reel LTX som är bästa köp. Har ni några synpunkter och erfarenheter av dessa? Report
December 3, 20223 yr Author comment_1980440 Blir nog en Lamson p.g.a. vikten till klass 4-6. I den större storleken är vikten nästan den samma. Skulle då köpa Ross istället för Lamson då den har ett spår att lägga tafsen i på utsidan av rullen. Report
December 7, 20223 yr comment_1980624 Kör ross ltx i både 4-5 och 5-6, har även animas 5/6 och en äldre LT 5/6. Sjukt nöjd med mina till spön I klasserna 4-5-6. På bilden: Ross LTX 5/6 med ett sage trout LL 690. Edited December 7, 20223 yr by Roppilu Report
December 7, 20223 yr Author comment_1980631 1 hour ago, Roppilu said: Kör ross ltx i både 4-5 och 5-6, har även animas 5/6 och en äldre LT 5/6. Sjukt nöjd med mina till spön I klasserna 4-5-6. På bilden: Ross LTX 5/6 med ett sage trout LL 690. Rossen är snyggare än Lamson tycker jag, men Lamson passade bättre till NRX+. Blir en Ross LTX till sexan. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.