January 26, 20242 yr comment_1993332 Nu är det dags för Båtmässan i Göteborg igen och Edgeflyfishing kommer som vanligt finnas på plats med egen monter på 50 kvadratmeter i Sportfiskeavdelningen, monter D 07:12. I montern har jag min Ockelbo B18CC och en skärm där jag visar bilder från mina guidade havsöringsturer i Bohuslän med https://www.wildfishsweden.se. Det finns även några stolar och ett bord så man kan sitta och snacka. Har även med en laddning nya Limit your Kill klistermärken och tänkte jag skulle binda en och annan fluga. Vissa av dagarna har jag även med några av mina Fjordguidekollegor i montern. Titta gärna förbi. Den 2:e februari är det VIP-dag för inbjudna så då är det inofficiell öppning av mässan. Vinner ni en fribiljett kan ni välja den dagen med. Jag håller även föredrag om havsöringsfiske med båt i Bohuslän söndagen den 4:e och visar bilder och kanske något filmklipp. Läs mer om mässan på https://www.batmassan.se Vi har ett gäng fribiljetter att dela ut och tänker att vi delar att två biljetter om dagen fram till mässans startar. Posta en trevlig fiskebild från 2023 i tråden och skriv nån rad om du vill (frivilligt) så är du med på nästa dragningstillfälle som blir kl 12:00 idag den 26:e januari. Vi lottar ut biljetterna bland de som bidragit med en bild fram till dragning. Man måste posta en ny bild för att delta i respektive efterkommande dragning. Vi drar vinnare varje dag kl 12:00 från och med nu. Lycka till och hoppas vi syns på mässan. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 26, 20242 yr comment_1993334 25 minutes ago Jonas sa: Nu är det dags för Båtmässan i Göteborg igen och Edgeflyfishing kommer som vanligt finnas på plats med egen monter på 40kvm i sportfiskeavdelningen. I montern har jag min Ockelbo B18CC och en skärm där jag visar bilder från mina guidade havsöringsturer i Bohuslän med https://www.wildfishsweden.se. Det finns även några stolar och ett bord så man kan sitta och snacka. Har även med en laddning nya Limit your Kill klistermärken och tänkte jag skulle binda en och annan fluga. Vissa av dagarna har jag även med några av mina Fjordguidekollegor i montern. Titta gärna förbi. Den 2:e februari är det branschdag så då är det inofficiell öppning av mässan. Vinner ni en fribiljett kan ni välja den dagen med. Jag håller även föredrag om havsöringsfiske med båt i Bohuslän söndagen den 4:e och visar bilder och kanske något filmklipp. Läs mer om mässan på https://www.batmassan.se Vi har ett gäng fribiljetter att dela ut och tänker att vi delar att två biljetter om dagen fram till mässans startar. Posta en trevlig fiskebild från 2023 i tråden och skriv nån rad om du vill (frivilligt) så är du med på nästa dragningstillfälle som blir kl 12:00 idag den 26:e januari. Vi lottar ut biljetterna bland de som bidragit med en bild fram till dragning. Man måste posta en ny bild för att delta i respektive efterkommande dragning. Vi drar vinnare varje dag kl 12:00 från och med nu. Lycka till och hoppas vi syns på mässan. Du ser rätt klen ut!!! Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
January 26, 20242 yr comment_1993335 Bidrar med en skön bild från öringsjön i maj förra året, personbästa på öring i sjö och lagom till att bilden ska tas drar han iväg i en spurt. Tråkigt men bilden blev riktigt cool 😁 Report
January 26, 20242 yr Author comment_1993336 Riktigt härlig bild @leijonflies och vilken snygg fisk ❤️ Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 26, 20242 yr Author comment_1993339 Ecco Gecco, bästa barnspöt, tillsammans med en genomskinlig loop graphite och en av Bohusläns landskapsfiskar på en granithäll i bästa sort. Ett stilleben som ger mersmak. Tack för bidraget @Fisk Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 26, 20242 yr Author comment_1993342 Då kan vi gratulera @leijonfliestill första vinsten av två fribiljetter 🤩 Nästa omgång startar direkt. Posta nya bidrag om ni vill vara med i tävlingen. Nästa dragning gäller bidrag postade från och med nu till imorgon lördag den 27:e klockan 12:00. Lycka till Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 26, 20242 yr comment_1993343 1 hour ago, Jonas said: Ecco Gecco, bästa barnspöt, tillsammans med en genomskinlig loop graphite och en av Bohusläns landskapsfiskar på en granithäll i bästa sort. Ett stilleben som ger mersmak. Tack för bidraget @Fisk Det är ett bra spö för alla 🙂 Report
January 26, 20242 yr comment_1993346 En stolt 8-åring med hans första havsöring. Pappan bakom kameran var om möjligt ännu stoltare. Report
January 26, 20242 yr Author comment_1993349 1 hour ago Fisk sa: Det är ett bra spö för alla 🙂 Det är ett mycket bra spö. Mina barn är uppväxta med det spöt men det funkar givetvis för vem som helst även om handtaget kan bli lite tunt för en del då det är barnanpassat. Nu får du leta upp en ny bild så är du med igen i nästa utlottning🤗 Använda bilder är förverkade efter dragning. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 26, 20242 yr comment_1993352 Det här längtar jag väldigt mycket efter nu. Havsöring i april. Report
January 27, 20242 yr Author comment_1993416 Då kan vi gratulera @ratimir till vinsten av den andra omgången. Vi skickar koder till två fribiljetter under nästa vecka 🤩 Nästa omgång startar direkt. Posta nya bildbidrag om ni vill vara med i tävlingen. Nästa dragning gäller bidrag postade från och med nu till imorgon söndag den 28:e klockan 12:00. Lycka till Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 27, 20242 yr comment_1993427 Jag vill gärna gå på den där mässan så här kommer en till bild från familjealbumet, denna gång från min sista fiskedag 2023. Här har 4-åringen hjälpt mig genom att sitta på berget och ”sjunga upp en fisk” och känner lite på den med skräckblandad förtjusning. Report
January 27, 20242 yr Author comment_1993428 Härlig bild @M.Thors och skönt hon var fyra… 😉😅 (längst ner till höger😂) Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 27, 20242 yr comment_1993438 Det kan vara lite krångel att reda ut regler kring fiske utomlands. I Kroatien så får man hosta upp några euro för att fiska en dag eller vecka. Lärde mig också vad FKK betyder. Det betyder nudiststrand. Report
January 27, 20242 yr comment_1993439 När den fiskeintresserade sonen fick åka på sin första havsfisketur sent i höstas.. Förväntningarna var stora och chocken över alla fiskar som kom upp. I julklapp fick han en ny resa! En ny liten fiskare i familjen. Han skulle bli överlycklig över att vinna och få titta på alla båtar 😃 Report
January 27, 20242 yr comment_1993440 Klart grabben borde få åka på mässan på, eller hur Jonas? 🥹 Report
January 27, 20242 yr comment_1993441 1 hour ago, Fisk said: Lärde mig också vad FKK betyder. Det betyder nudiststrand. Aldrig har vadare känts så fel Report
January 28, 20242 yr comment_1993444 10 hours ago, M.Thors said: Aldrig har vadare känts så fel Det var inte långt borta. Jag hade UV-tröja, buff, keps, solgasögon, handskar, shorts. Jag kom ut ifrån skogen, mitt på stranden. Plötsligt en massa nakna människor runt mig. Vi gick och ursäktade varandra medan jag letade mig därifrån. Jag hade ju bara letat upp en intressant plats på kartan som såg fiskbar ut där det borde varit fritt ifrån människor. Report
January 28, 20242 yr Author comment_1993471 Då kan vi gratulera @Rabies till vinsten av den tredje omgången. Vi skickar koder till två fribiljetter under nästa vecka 🤩 Nästa omgång startar direkt. Posta nya bildbidrag om ni vill vara med i tävlingen. Nästa dragning gäller bidrag postade från och med nu till imorgon måndag den 29:e klockan 12:00. Lycka till Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report