Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vad är det för fel på denna människa!???? Nått väldigt allvarligt är det i allfall.:blink:

• 1 month later...
Posted

Putins gåva till Kim: 447 getter

svårare än så..var det inte!..undrar bara om Getterna bör vara oroliga natte tid?:blink:

• Haha 1
Posted
20 hours ago, Ismo said:

Putins gåva till Kim: 447 getter

svårare än så..var det inte!..undrar bara om Getterna bör vara oroliga natte tid?:blink:

Undrar vad är det du tänker på…och samtidigt försöker förstå dig…det är lååångaaaa nätter i Kiruna😂😂😂😂

• Like 1
Posted (edited)
1 hour ago ratimir sa:

Undrar vad är det du tänker på…och samtidigt försöker förstå dig…det är lååångaaaa nätter i Kiruna😂😂😂😂

En Arbetskompis ..som är /var äldre då ..än mig,..sa åt en sommarfågel för många år sen..Det skall du veta grabben.."Det är knåp å knep att k#lla en Get..Grabben kollade stor ögt!! Exakt vad han sa sen om hur!..en skall gör..tar jag inte upp:blush:

Edited by Ismo
  • Haha 1
Posted
7 minutes ago, Ismo said:

Som äldre(än mig)..sa åt en sommarfågel för många år sen..Det skall du veta grabben.."Det är knåp å knep att k#lla en Get..Grabben kollade stor ögt!! Exkakt vad han sa sen om hur!..en skall gör..tar jag inte upp:blush:

😂

Posted
På 2024-07-08 at 12:37 Ismo sa:

Vad är det för fel på denna människa!???? Nått väldigt allvarligt är det i allfall.:blink:

Citerar mig själv...447 Getter b la. .." Host! Host"