Roadtrip 2024
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
InlÀgg
-
Har handlat frÄn CTS sida och Àven frÄn Epic. Det har funkat bra bÄda tvÄ. Men det blir tull och moms. Har inte testat deras rullfÀste och handtag, men det Àr sÀker bra grejer - beror ju lite pÄ hur man vill att det ska se ut. Spöringar Àr ocksÄ lite smaksak - men man bör placera dem ungefÀr enligt rekommendation - speciellt i toppen (som vanligen Àr kÀnsligare för brott) sÄ att de tÄl belastningen sÄ bra som möjligt och inte gÄr av i onödan  .
-
Det gĂ€ller tĂ€nka utanför boxen....det gör jag alldeles för aldrig... Jag tĂ€nker för de mesta att hugger inte fisken inom 1 timme sĂ„ flyttar jag pĂ„ mig el gör nĂ„got annat... matpaus... Orkar inte ha sĂ„nt tĂ„lamod att nöta... Mitt isfiske Ă€r att se pĂ„ spötoppen medans jag grillar korv đ....fylla pĂ„ vedklabbar.
-
KnĂ€ckte mitt i höstas och behöver ett nytt innan april nĂ€sta Ă„r. FĂ„r gĂ€rna vara kortare Ă€n 9â. Aktion med styv butt och mjuk topp. Allt av intresse
-
By TobiasHaugen · Posted
Som rubriken lyder - har ett Hardy Zephrus 12,6â #6/7. Superfint som till lĂ„gvatten och öringen. Men det har blivit anvĂ€nt 5ggr de sista fem Ă„ren. Fixar bilder vid intresse. Bytesförslag - ett hardy 15,5-16â -
Spöt i nĂ€rmaste nyskick byter gĂ€rna mot nĂ„got annat spö rulle I samma prisklass. Spö enhands upp till klass 6 Rulle upp till klass 6/7 Nypris pĂ„ spöt 10.000kr Pris 4500krÂ
-
By henkeflash · Posted
Ny lina tillagd: Vision Nymphmaniac #4. -
By TobiasHaugen · Posted
Som rubriken lyder - har ett Haryd Zephrus 12,6â #6/7 till salu. Superfint som till lĂ„gvatten och öringen. Men det har blivit anvĂ€nt 5ggr de sista fem Ă„ren. Fixar bilder vid intresse. Pris: 4000kr -
By Johnbull72 · Posted
Abborrens beteende varierar sĂ€kerligen en del mellan olika sjötyper ocksĂ„. Jag har mest erfarenhet frĂ„n större klarvattensjöar. Man lĂ€r sig vĂ€ldigt mycket om fiskens beteende genom anvĂ€nda ett ekolod. Placerar man sig pĂ„ en plats dĂ€r man vet att abborren rör sig (djupkant, grynna, nĂ€ra nĂ„gon annan struktur) sĂ„ har jag vid mĂ„nga tillfĂ€llen observerat stor fisk i grupper som rör sig i det pelagiska vattnet i tydliga födosök. Du hinner fĂ„ en, kanske 2 innan de drar vidare. Sen en kvart, 20 min senare kommer en ny grupp eller samma förbi igen. Ăr det 10-12 m djupt sĂ„ fiskar jag oftast pĂ„ 6-7m och med lite större beten, stor balansare alt en jigg. PĂ„ det sĂ€ttet sorterar man bort den mindre fisken. En av mina större tagen i frivattnet i klippet. IMG_4427.mov -
By storpotatisen · Posted
Hej, Söker en IMX-PRO Shortspey i storlek 41111 och bra skick! Eventuell kanske Àven 51111 skulle funka.
-
-
Ămnen
-
Images
Recommended Posts