Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Någon som vet något om Fly fishing  market.  Har det hänt något, dom svarar inte på mail eller när jag ringer??

Edited by ola stefan
Posted

Har handlat från dem flera gånger under året och vid ett av köpen hade vi mycket mailkontakt och jag har bara gott att säga om dem, kanonservice och snabba leveranser. 

Har för mig att de gick ut med information om nya/begränsade öppettider för butiken så det kanske har med det att göra? 

Posted

Jag har beställt av dem många gånger och de brukar posta omgående efter beställning. Nu la jag en beställning i helgen men det dröjde tills idag innan den postades så kanske de av någon orsak har fullt upp med annat

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
På 2024-09-23 at 12:07 Benno sa:

La en beställning 29/8! Maila dem men inte hört någonting........

Så ngt lurt är det🤔

Ja, tyvärr

Fick gott intryck från början.  Som du, ringde och maila men inget svar så jag fick avbeställa varan. 🤔

• 2 weeks later...
Posted
2 hours ago Sahlberg sa:

Jag beställde lite grejer i måndags kväll eller tisdags morse och hämtade ut paketet igår. 

Ja, får hoppas det går bra för dom men efter min monolog med dom tänker inte jag handla där fler gånger. 

Thats it. 

Posted

Köpte också i förra veckan, fick det i fredags. Dock var det en del saker som inte fanns i lager när de väl plockade ordern. 

• 2 weeks later...
Posted

Det var tråkigt att höra om det stämmer att de ska upphöra som det antyds? Det var en ambitiös satsning.

Butiker med flugfiske i närheten av Bohuskusten/Västkusten som fortfarande kämpar på får jag till:

Snäjk i Vänersborg

Björns Fiske och Jakt Stenungsund

Strömvalls Göteborg

Tightlajn Göteborg

EL-GE Göteborg

Wollmars Borås

Withloocks Halmstad 

Missat någon?

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Beställde varor 5 november men inget skickat från dom än. Försökt få kontakt ett par gånger utan återkoppling. Fakturan på Klarna kom i samband med orderbekräftelse och den förfaller snart.

Så handla nån annanstans om ni vill slippa strul.

Posted
28 minutes ago C.A. sa:

Beställde varor 5 november men inget skickat från dom än. Försökt få kontakt ett par gånger utan återkoppling. Fakturan på Klarna kom i samband med orderbekräftelse och den förfaller snart.

Så handla nån annanstans om ni vill slippa strul.

Jag beställde också därifrån under samma "period", tror de var totalt 8 produkter beställt. 4 av dom var helt fel, medans rätt produkt står på följesedeln... Riktigt dålig stil av dom, har mailat 3 gånger utan svar

Posted
15 minutes ago, Elias Hansson said:

Jag beställde också därifrån under samma "period", tror de var totalt 8 produkter beställt. 4 av dom var helt fel, medans rätt produkt står på följesedeln... Riktigt dålig stil av dom, har mailat 3 gånger utan svar

Tråkigt Elias.

Det verkar vara stora problem vid vissa beställningar därifrån 🤔

• Like 1
Posted

Skulle inte rekommendera någon att lägga order hos Fly Fishing Market. 

Beställde 2 spön, linor samt andra grejer av dom. Har inte fått något levererat, finns inget spårningsnummer samt omöjligt att återkoppling från dom. Oavsett sms, telefonsamtal, mail så svarar dom inte. Totalt oseriösa aktörer. 

Posted

Något hände i samband med den stora lagertömningen som var i början av oktober. Då tog det ett litet tag att få beställningen, jag trodde att det var för att det plötsligt blev väldigt många beställningar. Innan dess har dom varit väldigt snabba.

Det var alltid bra när man besökte butiken också. Bra service.

Konceptet med att förmedla begagnat utrustning tyckte jag bra om. Så synd om dom försvinner.