Jump to content

Recommended Posts

Posted

Damer!! Inom Tennis t ex.   Dom skrek ju en tid!!!!..dom ville ha samma prispengar inom Tennisen..som Herrarna. Helt OK! enl. mig...

MEN!!MEN!! MEN!!..Varför spelar dom inte bäst av 5/set per match???? i stora turneringer..vad är det för fjant att spela bäst av 3!!!??????? Fattar inte-!!! Gör ditt jobb!!..å få betalt! ENKELT!!

• Like 1
  • Haha 1
Posted (edited)

Sen så har jag funderat på Paralympiska speln...med div sporter.

Kolla igår tror jag det var fotboll inomhus..för "blinda" Bollen har väl några piglor i sig...så att dom hör!..var bollen är..

MEN! att inte kunna sen vad en egentligen gör..är tufft!..sen kanske göra ett snyggt mål!..å inte se det..

Edited by Ismo
Posted
5 hours ago, Ismo said:

Sen så har jag funderat på Paralympiska speln...med div sporter.

Kolla igår tror jag det var fotboll inomhus..för "blinda" Bollen har väl några piglor i sig...så att dom hör!..var bollen är..

MEN! att inte kunna sen vad en egentligen gör..är tufft!..sen kanske göra ett snyggt mål!..å inte se det..

Haha! Blinda fotbollsspelare lever liksom oss flugfiskare onekligen på hoppet! 😎

Posted
10 minutes ago VAK sa:

Haha! Blinda fotbollsspelare lever liksom oss flugfiskare onekligen på hoppet! 😎

Dessutom undrar jag!..hur vet dom åt vilket håll motståndarlagets mål är åt?

Posted (edited)

Såg en "Film"..Regnbågen är faktiskt "rund" i sin hel het..Googla!--en ser bara 50%

Edited by Ismo
Posted

Kollar mycket TV nu som arbetsbefriad!..en massa Reklam flyter förbi!.

Fastnat för en speciellt!..kommer bara alltid in i det bästa..med den.

En Fröken sitter med ettpar barn..så säger en liten tjej.

" 1:a veckan är jag hos min Mamma!..2:a veckan är jag hos min Pappa!!..å hans nya STOLPSKOTT!:lol:

Posted

Undrat över detta oxå!!..såg ett program när folk skulle smaka av mat å annat ..Frukter m.m

När försökspersonerna fick näsan igentäppt!!..så kunde många av dom inte avgöra om dom åt en Citron lr. Appelsin!!

Så ha nästäppa hela ens liv!..då kan en fast käka Wellpapp!!! gör ingen skillnad.. m a o.