-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Ingen bra fiskesommar.. Varit trögt och för lite tid för fiske.... Men Ismopuppan har banne mig dominerat stort i alla vatten oavsett art. Inga storfiskar i år men oavsett det gällt harr, öring och röding har många kamrater utan Ismo haft det jobbigt... Givetvis lånat ut, men sällan sett flugan dominera som i år! Ismo for president!😀
-
Någon som har ett klass #12 enhandsspö att sälja? Skriv vad ni har 😀 GT fiske, Hälleflundra Mvh Robin
-
Jag har använt en rätt grov kanyl och långsamt härdande epoxylim till just det du beskriver, gick utmärkt. Kan dock vara svårt att få tag på kanyler misstänker jag om du inte känner någon på en vårdcentral som är snäll?
-
Det måste väl vara ett lättflytande lim typ cyanoakrylat som finns i flera former. Sen finns ju svällande lim typ polyurethan som fyller ut hålrum, men dom tror jag behöver fukt (vatten) för att härda. Vet inte om det går att spruta in. Men man kan ju borra hål i korken med en korkborr, limma eller fylla ut utrymmet sen plugga hålet med en korkbit som passas in. Det tredje alternativet är att skär bort lös kork, sen tar man nya korkskivor som man slipar upp hålet på till rätt diameter på och klyver dom i mitten till 2 halvor som man sedan limmar runt klingan och slipar till handtaget, då brukar det funka med standard epoxilim.
-
Helt ny och ouppackad i orginalförpackning. Pris: 1000:- skickas mot fraktkostnad.
-
Grejerna är använda 1 pass. Sage X 7,6f klass 3. Redington rise 3-4 Rio premier creek #3. Bytes mot klass 5 kitt i samma prisklass. Kan även säljas för 6500:- Skicka pm vid intresse.
-
Ämnen
-
-
Images
Recommended Posts