Köpa forsbåt!
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Jag har försökt med en kortare och vidare krok men inte lyckats få till det riktigt. Jag ska nog försöka igen.
-
Dags att klippa lite muddlerzonkers. Typ 100 eller så 🙂 Ska bara byta påse i dammsugaren först.
-
Funkar säkert fint! För att komma med några förslag så skulle du kunna testa en kortare krok med lite större krokgap och stjärtspröt på chenillen.
-
Hej, Kenneth säljer dessa två Frödin spön: Salar s2 14'#9/10 6delad, Ny skick, inkl frakt 4000kr. Salar s2 12'6 #8/9.Ny skick, 6-delad. Inkl frakt 4000kr. Med vänlig hälsning, R
-
By Allan Wermuth · Posted
Wulff Triangle Taper Plus eller Rio Single Handed Spey kunne være gode liner som matcher dit ønske om en line med triangle tapering. -
Två intressanta alternativ, jag har faktiskt fiskar massor med Flexen, hover varianten dock. Även taperingen ser fin ut på NAM a-type
-
By baeckkmanj · Posted
Annars tycker jag att NAM a-type är en väldigt bra allroundlina. Den tillverkas inte längre men de har släppt nya linor nu men jag har inte sett någon bild över taperingen så vet ej om det är någon modell som är lik den gamla A-type -
By baeckkmanj · Posted
Loop opti flex är en bra allroundlina för strömmande vatten som underhandskastar bra -
Halloj på er, Önskar lite assistans/ tips. Jag fiskar med ett Centric 905, kör en SA infinity. Och det fungerar så otroligt bra till mitt fiske (sjö / lite längre kast) laser-loopar samtligt som spöet hanterar vind bra. Nu ska jag iväg norrut, och det blir älv-fiske. Jag kommer då att fiska kortare kast och underhandskast. Så en lina av typ - triangel-tapering önskas, kommer fiska dubbel-rigs, torrt samt nymph, medeldistans. Har testat SA SBT, men det blev lite för mycket. Vill ha mer presentation Har kikat på SA Art / Guideline Fario. Vad säger ni? någon av er som har ett snabbt spö och testat någon av ovan linor / något liknande.
-
Hoyt! Någon som vibbat på dessa och kan jämföra dom? 590 MF vet jag tillräckligt om, men 590 F har man inte hört ett knyst om. Spöna har några år på nacken nu, så någon borde ha testat?
-
-
Ämnen
-
-
Images
Recommended Posts