Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tja! Min stationära Dator har kraschat..hur en nu skriver.! Har ingen G-Mail längre..ingen instagram..ingen E-post...Microsoft Outlook....pajade allt!!!!..sen la ner!...nu har jag nada!..kan.inte se E-Mail längre..ingen G-mail...lr. konto.. kommer..inte in på Instagram ..längre..köpa NY!! Dator?

Posted
3 hours ago, Ismo said:

Tja! Min stationära Dator har kraschat..hur en nu skriver.! Har ingen G-Mail längre..ingen instagram..ingen E-post...Microsoft Outlook....pajade allt!!!!..sen la ner!...nu har jag nada!..kan.inte se E-Mail längre..ingen G-mail...lr. konto.. kommer..inte in på Instagram ..längre..köpa NY!! Dator?

Det finns en del som faktiskt är bra med datorer, tycker jag. Iphones är bra, Ipads också men..... Har sedan 2010 använd Mac, det har blivit till några stycken eftersom jag också använde de i skolan. En Mac Book Air är ett väldigt smidigt litet verktyg - ok kr. 10.000 eller så kostar de billigaste nya men varför inte testa en från Refurbished? inget krångel med Mac, smidig uppdatering etc. tror inte du ångrar dig

Posted
27 minutes ago Sovereign sa:

Det finns en del som faktiskt är bra med datorer, tycker jag. Iphones är bra, Ipads också men..... Har sedan 2010 använd Mac, det har blivit till några stycken eftersom jag också använde de i skolan. En Mac Book Air är ett väldigt smidigt litet verktyg - ok kr. 10.000 eller så kostar de billigaste nya men varför inte testa en från Refurbished? inget krångel med Mac, smidig uppdatering etc. tror inte du ångrar dig

Du har nog helt rätt! Ang. Mac!! Min äldsta broder använder Mac! Dyr Ja!..men bra enl. Han ...aldrig haft problem.

Posted (edited)
9 hours ago, Ismo said:

Du har nog helt rätt! Ang. Mac!! Min äldsta broder använder Mac! Dyr Ja!..men bra enl. Han ...aldrig haft problem.

Ja så är det, fungerar bara ! och alltid. Ett litet problem kanske - när du kommunicerar med världen utanför Mac så kan du ibland behöva att konvertera dina skrivna alster från Pages (Mackens skrivspåk) till word eller Pdf men det är inget stort problem - finns förberedd i menyerna för det ( exportera till och sedan spara som).

Edited by Sovereign
Posted

Nu! Har jag fått igång...mitt Googelkonto..tror jag..mitt Email..ligger nere...försöker få igång..mitt Instagram...inte lätt..en skall peka ut Motorsycklar...på en bild!..bussar..bilar m.m ..sen så får..en kod..i mobilen står det"tar ett par minuter"! ..har väntat i 2 dagar nu!..är jag less?. NEJ!

• Confused 1