Chile Rio Serrano
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
By PiteåDanne · Posted
Storlek 6000 8000 10 000 Paketpris för alla 3 4500 kr st Vid intresse av enstaka skriv ett pm så kommer vi kanske överens -
Koncentrerade prick-fält! Förutsätter att majoriteten köper dylikt som present/prydnad?
-
By Seatroutfisherman · Posted
Tja, intressekoll på en patagonia river salt jacka storlek L i bruksskick. har bytat ut några dragkedjor för ett tag sedan som måste smörjas igen annars funkar jackan bra. skicka pm om du är intresserad. -
Knappt använd Orvis Recon säljes Finns även upplagd på Facebook. 3000 SEK
-
Helt ny lina, endast påspolad på spole. Köptes i samband med ett rullköp, men jag äger ingen #8 så den säljer jag vidare. 400kr är la rimligt.
-
Vet inte om det var samma skapare men såg du inte Brax-vobblern som hade 3D-snitt i kroppen i länkarna så missade du något, haha! Det var som att någon tagit en brax och huggt den i 3 delar och satt länkar imellan. Tror den vann "bait of the year" på mässan i slutet.
-
Har för mig att "Appel!!!..när han gjorde denna Öring ( Henka -Fiskelust) 6,3 kg 84cm lång/Kiruna...han grund-målade den hel SVART!!! Märkligt nog...FANTASTIGT gjort!!! Märkväl!!!...Flugan han Öringen med..det var min bunda..en enkel "Typ" Sunray...den på/i bilden längst upp på ramen te höger..en Svart lite sak..med lite silver flash!...så enkelt!!!..bara en vet!!..hur en skall fiska den...
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts