Spole till F3W 7ten
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
När folk har tröttnat på klimathotet och inte tror på de hela.....nästa blir Alien-hot från rymden...
-
Det är inte att beskydda.... Katastrofagenda.... befolkningen ska känna fara o färde på alla plan....
-
Är vi inte lite vääääl!..över beskyddade i Sverige angående Vädret?..en får ju ha hela Årstidernas prylar i skuffen.. Behöver ingen "Morsa" som håller reda på en...lite egentänk skadar inte.
-
Säljer en ny lina som bara är provkastad på gräs. Long Belly är nog inget för min teknik. 425 kr.
-
Något hände i samband med den stora lagertömningen som var i början av oktober. Då tog det ett litet tag att få beställningen, jag trodde att det var för att det plötsligt blev väldigt många beställningar. Innan dess har dom varit väldigt snabba. Det var alltid bra när man besökte butiken också. Bra service. Konceptet med att förmedla begagnat utrustning tyckte jag bra om. Så synd om dom försvinner.
-
Intressekoll för min Loop 7X. Medium fast aktion i klass 5 o 9 fots. 5500SEK.
-
Jaha! Nu sitter Biden i blåsväder!..benådar sin son..å Trump är på krigsstigen..Med allt rätt tror jag. Men nu skall ju han vad en läst..inte bli Åtalad???.. Men längst ned i Atfonbladets artikel...Så är Biden den 1:a som benådat..div klienter.. Trump harju oså benådat en Person... "klipper ur det" Flera presidenter har benådat anhöriga Joe Biden är dock inte den första presidenten som benådar en familjemedlem eller anhörig. Under Bill Clintons sista dag som president benådade han sin halvbror, Roger Clinton, för narkotikabrott. En månad innan Donald Trump lämnade Vita huset benådade han sin svärsons pappa Charles Kushner för bland annat skattebrott.
-
Det var en Camping med bad!..en som skrev på ett annat forum engång.... Helt plötsligt när ett regnoväder drabbande dom!!..Då flydde både dom BADANDE..ja naturligtvis dom som solade.."bara" Men dom badande flydde oxå!...rädd för vatten??
-
Vi ska skrämmas så vi blir medgörliga..... Agendan är ju tydlig! Förr så var det gult på kartan vid 25 grader! Alla var nöjda för nu var det badväder.... Nu är det rött vid 20 grader å alarmen går för högtryck. Aftonbladet?
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts