Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

..en börjar inte ens Idrotts karriär!!,,pga nå Fans skull!!! alltid funderat över dessa Fans! ..Hockey,fotboll m.m..

Nu vart Robert Ohlson sparkad fr Skellefetå..han hade tydligen sagt.." Skiter i fansen"

Men om jag börjar att Sport,Idrotta..oftast i unga år..säg 5-6..6-7 års ålder..INTE FAN BÖRJAR jag idrotta för några fans skull!!

Jag gör det för eget intresse å välbefinnande..inget annat!..& skall vara livet ut...Fans skall stötta sin klubb i vått å torrt...så ENKELT.( gör dom det?)

Inte fan byter en klubb för nå Fans skull!??...NEJ! ..NEJ!!

Sen att dom bidrar med ens "lön"skull..må vara..i vuxen ålder..kan jag ju förstå..men dagens spelare oavsett lag idrott..byter ju klubb!..lika ofta som jag byter mina kallingar.

Som sagt..PENGARNA styr..som oftast.

Edited by Ismo
Posted

Va fan Ismo🤨, i dagens idrott där allt handlar om pengar (nästan allt). Då kan man inte uttala sig på sätter som han gjorde. Utan fansens pengar och engagemang så är du inte mycket till klubb, iaf inte i svensk hockey. Chansen att en Saudisk investerare ska dyka upp i SHL är minimal.

Posted
12 minutes ago Johnbull72 sa:

Va fan Ismo🤨, i dagens idrott där allt handlar om pengar (nästan allt). Då kan man inte uttala sig på sätter som han gjorde. Utan fansens pengar och engagemang så är du inte mycket till klubb, iaf inte i svensk hockey. Chansen att en Saudisk investerare ska dyka upp i SHL är minimal.

MEN!! ..fortfarande!!..börjar inte en Sport/Idrott för några sk. JÄVLA!!  FANS!!..SKULL..bara för min egens skull!,,till mitt livs slut.!..om du hade kollat vad jag skrev om.gör det igen!

Posted (edited)

Hemskt ledsen Ismo🫣, du svarade ju på din egen fråga såg jag efter en läsning till. Nu är ju farbror Robert tränare iofs, sällan något man börjar med i 5-6års-åldern. Nog där du fintade bort mig i din initiala frågeställning.

Edited by Johnbull72
Posted
15 minutes ago Johnbull72 sa:

Hemskt ledsen Ismo🫣, du svarade ju på din egen fråga såg jag efter en läsning till. Nu är ju farbror Robert tränare iofs, sällan något man börjar med i 5-6års-åldern. Nog där du fintade bort mig i din initiala frågeställning.

Har hållt på med i mitt liv! ..med 8-9 Sporter ..Idrotter....men absolut inte!!..pga några Fans skull!..Löjligt.

Posted (edited)

Fast hela grejen handlar ju om en tränare på elitnivås lämplighet i att säga att han skiter i fansen. Ingen börjar väl med idrott för framtida eventuella fans skull, det trodde jag var en ickefråga.

Edited by Johnbull72
Posted
18 minutes ago Johnbull72 sa:

Fast hela grejen handlar ju om en tränare på elitnivås lämplighet i att säga att han skiter i fansen. Ingen börjar väl med idrott för framtida eventuella fans skull, det trodde jag var en ickefråga.

Jo men! Att bli kickad!..pga ett uttalande..mot Fansen LÖJLIGT!..Fansen skall vara glad!,,att ha nått att "hurra" till..lätt att spela UTAN!!..fans!!!..med vad skall Fans se på? !!..Kricket?

Posted

Vad är det för fel på kricket? Vad är det fel på frisbee golf? Vad är det fel på tävling i spottlängd?Pisslängd!

Alla vi är olika och gillar olika saker….och det finns fanns för allt och alla…man behöver inte bli bättre än andra om man gillar ishockey….eller ….

Posted
6 minutes ago ratimir sa:

Vad är det för fel på kricket? Vad är det fel på frisbee golf? Vad är det fel på tävling i spottlängd?Pisslängd!

Alla vi är olika och gillar olika saker….och det finns fanns för allt och alla…man behöver inte bli bättre än andra om man gillar ishockey….eller ….

Har en minsta lilla koll på Sport!..så inser en att Kricket!!..är inte en Sport!"..en överklass .skräp fr England..rakt av..spritt över Världen..SKIT!!!!

Posted

Om jag säger så här!!..Fans behöver nått att titta på!..jag behöver inte nått/höra på!!! ..när jag spelar. ENKELT...kan göra det ensam.

Posted
41 minutes ago ratimir sa:

Jag undrar…igen…för hundrade gången…vad är det i den jäkla hembränd du konsumerar…

FR Systembolaget!!..gör inte ditt "eget"  --snälla:) SLUTA!!

Posted
23 hours ago Ismo sa:

..en börjar inte ens Idrotts karriär!!,,pga nå Fans skull!!! alltid funderat över dessa Fans! ..Hockey,fotboll m.m..

Nu vart Robert Ohlson sparkad fr Skellefetå..han hade tydligen sagt.." Skiter i fansen"

Men om jag börjar att Sport,Idrotta..oftast i unga år..säg 5-6..6-7 års ålder..INTE FAN BÖRJAR jag idrotta för några fans skull!!

Jag gör det för eget intresse å välbefinnande..inget annat!..& skall vara livet ut...Fans skall stötta sin klubb i vått å torrt...så ENKELT.( gör dom det?)

Inte fan byter en klubb för nå Fans skull!??...NEJ! ..NEJ!!

Sen att dom bidrar med ens "lön"skull..må vara..i vuxen ålder..kan jag ju förstå..men dagens spelare oavsett lag idrott..byter ju klubb!..lika ofta som jag byter mina kallingar.

Som sagt..PENGARNA styr..som oftast.

Du själv då... Du e ju själv en Puppkändis med många balsafans... 😁👌 

Bara o öka priset på flugan o patent på den å... 💪

Posted
49 minutes ago Paltnakke sa:

Öhhh!??

Posted
52 minutes ago Paltnakke sa:

Kan ju inte ta Patent!..på nått jag gjorde 1989--lr ens Mönsterskydda den NU!!..skärp dig!