January 15, 20251 yr comment_2001935 Nu är det äntligen dags för Båtmässa i Göteborg igen. Vi har 50 kvm monter på mässan och jag är på plats och representerar Edgeflyfishing samt min guideverksamhet jag kör genom https://www.wildfishsweden.se. Under några av dagarna kommer även några av mina kollegor i Fjordguiderna vara på plats och hjälpa till i montern. Med i montern har jag min fullutrustade Ockelbo B18CC. I vanlig ordning har jag gjort mitt bästa för att få till den bästa möjliga havsöringsracern 👌 Varmt välkomna till mässan och passa gärna på att titta förbi och snacka Ockelbobåt, havsöringsfiske i Bohuslän eller Edge. Jag är på plats alla dagar. Tänkte även lotta ut ett helt gäng med fribiljetter precis som vi brukar. Reglerna är enkla. Posta en fiskebild från 2024 i tråden och skriv något om bilden om ni vill. Vi kör tio omgångar och jag drar totalt tio slumpmässiga vinnare som får två fribiljetter till mässan. Första omgången gäller från idag till fredag den 17 januari kl 21:00. Vinnaren respektive omgång får koder till två fribiljetter som gäller på mässan. Lycka till! Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 15, 20251 yr comment_2001936 Borde du!!..inte ha en livboj på dig!!!...stackare.. Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
January 15, 20251 yr Author comment_2001938 2 hours ago Ismo sa: Borde du!!..inte ha en livboj på dig!!!...stackare.. Kör float underwear 👌😁 Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 15, 20251 yr comment_2001945 En stolt dotter får fiska hem draget en fin dag i slutet av säsongen. Detta år blir det eget spö Edited January 15, 20251 yr by M.Thors Report
January 17, 20251 yr Author comment_2001977 Dragningen för första omgången är ikväll 21:00. Passa på och posta en bild och var med i dragningen Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 17, 20251 yr comment_2001978 Strax utanför Göteborg, en fantastisk kväll med en god vän. Inte ett napp och inga tecken på fisk 😂. När den vise pekar på månen, ser dåren på fingret. Report
January 17, 20251 yr Author comment_2001987 @salmo pruttavann första dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. Omgång nr 2 startar direkt. Nästa dragning är måndag den 20:e kl 21:00. Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 17, 20251 yr comment_2001989 Vad kul 😍! Ett stort tack 💕. Jag tar med den mystiske mannen på bilden (om han har möjlighet). Jag tror att du skulle tycka det vore intressant att få träffa honom, han kan en hel del om fisk. Även om det inte hjälper oss när vi fiskar 😎. Återigen, stort tack! Rickard (salmo prutta). När den vise pekar på månen, ser dåren på fingret. Report
January 21, 20251 yr Author comment_2002044 @Fisk vann den andra dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. Omgång nr 3 startar direkt. Nästa dragning är onsdag den 22:e kl 21:00. Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter. OBS - Man måste posta nya bilder för att delta i respektive dragning. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 23, 20251 yr Author comment_2002090 @Toms vann den tredje dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. Omgång nr fyra startar direkt. Nästa dragning är torsdag den 23:e kl 21:00. Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter. OBS - Man måste posta nya bilder för att delta i respektive dragning. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 23, 20251 yr comment_2002091 Snart ganska exakt ett år sedan! 2024 var året där årets första förblev årets största😂 Edited January 23, 20251 yr by leijonflies Report
January 23, 20251 yr Author comment_2002093 6 minutes ago leijonflies sa: Snart ganska exakt ett år sedan! 2024 var året där årets första förblev årets största😂 En riktig fining😍 snyggt fiskat. Vad körde du för fluga? Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 23, 20251 yr Author comment_2002096 41 minutes ago Fisk sa: Det gäller att passa på nu. Sista året med båtmässan. Du får gå all in🥂😁 Vill ni som vinner hellre ha biljett till VIP dagen/kvällen fre 31 januari så skicka PM till mig så får ni två sådana biljetter istället. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 23, 20251 yr comment_2002097 1 hour ago Jonas sa: En riktig fining😍 snyggt fiskat. Vad körde du för fluga? Axlarna har aldrig varit så på plats en hel säsong En gul/orange/svart cascade fluga i strl 10 på dubbelkrok Report
January 23, 20251 yr Author comment_2002108 @leijonflies vann den fjärde dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. Omgång nummer fem startar direkt. Nästa dragning är fredag den 24:e kl 21:00. Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter. OBS - Man måste posta nya bilder för att delta i respektive dragning. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 24, 20251 yr Author comment_2002129 Tävlingen pågår än. Jag har 16 biljetter kvar att dela ut. Nästa dragning är ikväll 21:00. Posta en bild så är ni med 🤗 Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 24, 20251 yr comment_2002133 Det skulle kunna varit en sommarkväll men bilden är tagen bara en vecka efter premiären Report
January 24, 20251 yr Author comment_2002136 @ratimir vann den femte dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. Omgång nummer sex startar direkt. Nästa dragning är lördag den 25:e kl 21:00. Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter. OBS - Man måste posta nya bilder för att delta i respektive dragning. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
January 24, 20251 yr comment_2002137 1 hour ago, Jonas said: @ratimir vann den femte dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. Omgång nummer fem startar direkt. Nästa dragning är fredag den 24:e kl 21:00. Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter. OBS - Man måste posta nya bilder för att delta i respektive dragning. Tackar…tackar Report