Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nu är det äntligen dags för Båtmässa i Göteborg igen. Vi har 50 kvm monter på mässan och jag är på plats och representerar Edgeflyfishing samt min guideverksamhet jag kör genom https://www.wildfishsweden.se. Under några av dagarna kommer även några av mina kollegor i Fjordguiderna vara på plats och hjälpa till i montern.

Med i montern har jag min fullutrustade Ockelbo B18CC. I vanlig ordning har jag gjort mitt bästa för att få till den bästa möjliga havsöringsracern 👌

Varmt välkomna till mässan och passa gärna på att titta förbi och snacka Ockelbobåt, havsöringsfiske i Bohuslän eller Edge. Jag är på plats alla dagar.

Tänkte även lotta ut ett helt gäng med fribiljetter precis som vi brukar. 

Reglerna är enkla. Posta en fiskebild från 2024 i tråden och skriv något om bilden om ni vill. Vi kör tio omgångar och jag drar totalt tio slumpmässiga vinnare som får två fribiljetter till mässan. Första omgången gäller från idag till fredag den 17 januari kl 21:00. Vinnaren respektive omgång får koder till två fribiljetter som gäller på mässan.

Lycka till!

IMG_1510.jpeg

IMG_1513.jpeg

IMG_1516.jpeg

IMG_1514.jpeg

IMG_1515.jpeg

IMG_1557.jpeg

Posted
2 hours ago Ismo sa:

Borde du!!..inte ha en livboj på dig!!!...stackare..

Kör float underwear 👌😁

Posted

Dragningen för första omgången är ikväll 21:00. Passa på och posta en bild och var med i dragningen :)

Posted

@salmo pruttavann första dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. 

Omgång nr 2 startar direkt. Nästa dragning är måndag den 20:e kl 21:00.

Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter.

Posted

Vad kul 😍

Ett stort tack 💕

Jag tar med den mystiske mannen på bilden (om han har möjlighet). Jag tror att du skulle tycka det vore intressant att få träffa honom, han kan en hel del om fisk. Även om det inte hjälper oss när vi fiskar 😎

Återigen, stort tack! 

Rickard (salmo prutta). 

• Like 1
Posted

@Fisk vann den andra dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. 

Omgång nr 3 startar direkt. Nästa dragning är onsdag den 22:e kl 21:00.

Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter.
OBS - Man måste posta nya bilder för att delta i respektive dragning.

Posted

@Toms vann den tredje dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. 

Omgång nr fyra startar direkt. Nästa dragning är torsdag den 23:e kl 21:00.

• Like 1
Posted
6 minutes ago leijonflies sa:

Snart ganska exakt ett år sedan! 
2024 var året där årets första förblev årets största😂

p1199639.jpeg

En riktig fining😍 snyggt fiskat. Vad körde du för fluga?

Posted
41 minutes ago Fisk sa:

Det gäller att passa på nu. Sista året med båtmässan.

Du får gå all in🥂😁

Vill ni som vinner hellre ha biljett till VIP dagen/kvällen fre 31 januari så skicka PM till mig så får ni två sådana biljetter istället.

Posted
1 hour ago Jonas sa:

En riktig fining😍 snyggt fiskat. Vad körde du för fluga?

Axlarna har aldrig varit så på plats en hel säsong :D En gul/orange/svart cascade fluga i strl 10 på dubbelkrok :) 

Posted

@leijonflies vann den fjärde dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. 

Omgång nummer fem startar direkt. Nästa dragning är fredag den 24:e kl 21:00.

Posted

Tävlingen pågår än. Jag har 16 biljetter kvar att dela ut. Nästa dragning är ikväll 21:00. Posta en bild så är ni med 🤗

Posted

@ratimir vann den femte dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. 

Omgång nummer sex startar direkt. Nästa dragning är lördag den 25:e kl 21:00.