Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Säljer mitt Sage SP 389 nu då jag redan har två #3 liggandes. Det är i absolut nyskick. Tror det endast använts nån enstaka gång. Tar både bytes förslag och bud via pm.

IMG_1381.jpeg

Edited by NorrFlugarn
  • Like 1
Posted
10 minutes ago Bigsalmon sa:

Ett av mina absoluta favoritspön och jag kommer aldrig sälja det. Köp, du som har möjlighet!

Har du byggt det själv?

sage_sp389.jpg

Nej jag köpte det av en kille som håller på en hel del med att bygga spön osv. Han har fått till väldigt snyggt måste jag säga. Inget onödigt klet med lacket.

Posted

Från reglerna för Köp & Sälj-arean:

"Inlägg i syfte att bara lyfta tråden ("uppa") får göras när tråden varit inaktiv i en vecka. Om en annons uppas oftare än så kommer annonsen att raderas. Om en medlem gör detta om och om igen kommer alla medlemmens annonser att raderas och medlemmen stängas av i två veckor."

Posted
26 minutes ago Bigsalmon sa:

Från reglerna för Köp & Sälj-arean:

"Inlägg i syfte att bara lyfta tråden ("uppa") får göras när tråden varit inaktiv i en vecka. Om en annons uppas oftare än så kommer annonsen att raderas. Om en medlem gör detta om och om igen kommer alla medlemmens annonser att raderas och medlemmen stängas av i två veckor."

Ojdå ursäkta! Hade ingen aning.