Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag är på jakt efter en bättre begagnad eller oanvänd klass 7 lina i intermediate utförande. Jag har ett spö med ganska snabb aktion så klass 8 hade nog kunnat funka också. Linan behöver inte vara i toppskick men den bör hålla för att fiskas en säsong eller två till. En fördel om vi kan mötas upp i göteborgsområdet.

Posted

Har två :) 

En jag antar är Vision Kust. Sandfärgad klump om 18 gram och orange skjutlina. 300:-

En annan som jag tror är från Tellis. Mintgrön färg hela linan och även den 18 grams klumpvikt. 400:- 

Bägge utanför Kungälv. Vill du provkasta innan köp är det fritt fram. 

Posted

Jag har en oanvänd nextcast seatrout #7. Inköpt för en fiskeresa, men det blev inte något öringfiske. 

Nypris 1000 kr. Säljer för 700 inkl frimärke. Ska den skickas försäkrat eller med plastasken blir frakten dyrare. 

Finns i Umeå. 

Mvh Emil 

Posted
På 2025-03-12 at 20:11 Smeagol sa:

Jag är på jakt efter en bättre begagnad eller oanvänd klass 7 lina i intermediate utförande. Jag har ett spö med ganska snabb aktion så klass 8 hade nog kunnat funka också. Linan behöver inte vara i toppskick men den bör hålla för att fiskas en säsong eller två till. En fördel om vi kan mötas upp i göteborgsområdet.

Du har pm angående marknadens mest lättkastade lina. Min egen designade kustlina.