Topp-del Scott Radian 590
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Säljer en Danielsson 4seven i toppskick! Endast 1950kr.
-
By fiske-phille · Posted
Har en nextcast klump i 375grains. Bytes mot en likadan fast 400grains. Bra skick / Philip -
Fast jag tycker inte det är riktigt så enkelt @Pruppen Jag använder alla de här spöna när jag fiskar havsöring. Och alla spöna riktigt bra spön som klarar uppgiften med bravur. Jag ser relevans i den här testen då det är liknande spön. Nam Delgado och Douglas Sky G är lite softare. NRX+ och Ren+ är förmodligen mest lika men vi får se.
-
Dryfly med extra spole använd fåtal gånger. Inga märken på rullen eller spolen i nyskick pris 2000:-
-
By Viktorsjoqvist · Posted
Säljer av egenbundna flugor. Binder nya flera ggr i veckan så det finns många av varje fluga/storlek/färg att välja på. Här är mina topp 3 torrflugor, typ de enda jag använder förutom en o annan streaking caddis och superpuppa… Binder i lite olika färger, mestadels för att lättare se dem lättare i olika ljusförhållanden. På bild är storlek 14 men finns andra storlek såklart. Dyret Kläckare (Snöskohare eller Hjorthår) Deer Hair Sedge 35kr/st + 22kr porto. Swish
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts