Danielsson Dry Fly + Spole
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
När jag fiskar efter bonefish eller andra fiskar runt ekvatorn så är det viktigt med att kunna kasta snabbt och att spöt hanterar vind bra. Vid öringfiske är det helt andra egenskaper som att kunna lägga ut en torris samtidigt kunna hantera en streamer bra. Det finns spön som är anpassade till vårat kustfiske, duger inte dom?
-
Säljer en Danielsson 4seven i toppskick! Endast 1950kr.
-
By fiske-phille · Posted
Har en nextcast klump i 375grains. Bytes mot en likadan fast 400grains. Bra skick / Philip -
Fast jag tycker inte det är riktigt så enkelt @Pruppen Jag använder alla de här spöna när jag fiskar havsöring. Och alla spöna riktigt bra spön som klarar uppgiften med bravur. Jag ser relevans i den här testen då det är liknande spön. Nam Delgado och Douglas Sky G är lite softare. NRX+ och Ren+ är förmodligen mest lika men vi får se.
-
By Viktorsjoqvist · Posted
Säljer av egenbundna flugor. Binder nya flera ggr i veckan så det finns många av varje fluga/storlek/färg att välja på. Här är mina topp 3 torrflugor, typ de enda jag använder förutom en o annan streaking caddis och superpuppa… Binder i lite olika färger, mestadels för att lättare se dem lättare i olika ljusförhållanden. På bild är storlek 14 men finns andra storlek såklart. Dyret Kläckare (Snöskohare eller Hjorthår) Deer Hair Sedge 35kr/st + 22kr porto. Swish
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts