Orvis Helios 3F 864 ** Nu Ănnu billigare**đ
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
InlÀgg
-
Guideline 4cast WF6F köpes. Den behöver inte vara ny, men inga krackeleringar och sprickor. Skicka ett pm med pris om du har en att sĂ€lja đÂ
-
Ett riktigt skitspö som knappast behöver nĂ„n större presentation. Gott anvĂ€nt skick. 3000 kr inkl. porto.Â
-
Orvis silversonic guide vadarbyxor stl M. Nypris lÄg pÄ nÀrmare 5000 om jag minns rÀtt. Vadarna har bara legat dom senaste 4 sÀsongerna men minns det som att dom höll tÀtt. Finns lite smÄskav bla ner mot sockarna. 700 kr och köparen betalar ev frakt. Finns annars att hÀmta i Göteborg.
-
Facit hittills Àr att det bara Àr den mindre öringen i hemmaÄn som stiger till en torrfluga efter Danican. Men jag tÀnker pröva denna ÀndÄ. I augusti, nÀr det kanske har slutat regna.
-
By Norrlands flugfiskare · Posted
Har kört fish cat super fat cat. Super nöjd och som fenor har jag alltid kört riktiga dykfenor mycket skönare att paddla i. Dessa har jag kört med neoprenstrumpa över och aldrig haft problem med dom. https://www.dykshopen.com/produkt/cressi-reaction-ebs-svart-silver/ Dessa Àr lite hÄrdare och man fÄr bra fart utan att bli helt slut. Fiskar mest gÀdda frÄn den vilket Àr sjukt roligt men skall till nÀsta Är bestÀlla en 7 bass flatform xl. BÀsta flytringen tar ej mycket plats dÄ allt fÀlla ihop. Visst kostar en slant men det Àr sÄ sjukt kul sÄ det kommer det vara vÀrt det  -
By MagnusDomeij · Posted
Söker ett nymfspö i klass 3 10,6-11 fot. Priside mellan 1000-2000kr.
-
-
Ămnen
-
Images
Recommended Posts