Nam original 486-4
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Guideline 4cast WF6F köpes. Den behöver inte vara ny, men inga krackeleringar och sprickor. Skicka ett pm med pris om du har en att sälja 🙂
-
Ett riktigt skitspö som knappast behöver nån större presentation. Gott använt skick. 3000 kr inkl. porto.
-
Orvis silversonic guide vadarbyxor stl M. Nypris låg på närmare 5000 om jag minns rätt. Vadarna har bara legat dom senaste 4 säsongerna men minns det som att dom höll tätt. Finns lite småskav bla ner mot sockarna. 700 kr och köparen betalar ev frakt. Finns annars att hämta i Göteborg.
-
Facit hittills är att det bara är den mindre öringen i hemmaån som stiger till en torrfluga efter Danican. Men jag tänker pröva denna ändå. I augusti, när det kanske har slutat regna.
-
By Norrlands flugfiskare · Posted
Har kört fish cat super fat cat. Super nöjd och som fenor har jag alltid kört riktiga dykfenor mycket skönare att paddla i. Dessa har jag kört med neoprenstrumpa över och aldrig haft problem med dom. https://www.dykshopen.com/produkt/cressi-reaction-ebs-svart-silver/ Dessa är lite hårdare och man får bra fart utan att bli helt slut. Fiskar mest gädda från den vilket är sjukt roligt men skall till nästa år beställa en 7 bass flatform xl. Bästa flytringen tar ej mycket plats då allt fälla ihop. Visst kostar en slant men det är så sjukt kul så det kommer det vara värt det -
By MagnusDomeij · Posted
Söker ett nymfspö i klass 3 10,6-11 fot. Priside mellan 1000-2000kr.
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts