July 31, 2025Jul 31 comment_2006518 Funkar inte igen????..bråkar sen en tid tebaks ..VARFÖR?? Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
July 31, 2025Jul 31 Author comment_2006529 JONAS!!!..JONAS!!..1:a sidan är STENDÖD!!! igen...kommer "enadast" in på Forume!..räcker väl gott det.. Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
August 1, 2025Aug 1 Author comment_2006532 LÖJLIGT!!..att inte EDGE:s 1:a/front sida inte funkar....haru betalt räkningen Jonas??? Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
August 3, 2025Aug 3 Author comment_2006556 Fortfarande!!..STENDÖTT !!!.. Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
August 7, 2025Aug 7 Author comment_2006629 Känns dumt!..NU!!..Nu måste en in på FORUM!!..för att hitta senaste inlägg!!(leta bland div. Trådar... ETT LETANDE????..sånt såg ju en på Front sidan!!..så DUMT..så DUMT! En skall inte backa bandet.....det skall vara förnyande. Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
August 8, 2025Aug 8 comment_2006630 Jag fattar inte hur du gör? Jag går aldrig in på startsidan, utan direkt hit till forat, klickar på "Olästa meddelanden" eller "Unread content" (olika beroende på inställning). Då kommer allt nytt överst. I telefonen de tre raderna uppe till höger, på datorn klickar du helt enkelt på länken "Olästa meddelanden". Jag har inte datorn här nu, men jag tror det står så. Eventuellt står det "Oläst innehåll". http://bigtrout.wordpress.com Report
August 8, 2025Aug 8 Author comment_2006633 Nu!!!...hittade jag...fick klicka på min Profil...å vidare..onödigt.! Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
August 8, 2025Aug 8 Author comment_2006634 Nej det var enklare än så..såg jag! Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
August 8, 2025Aug 8 comment_2006635 Spara en länk som är till forumets activity feed som favorit. Problemet löst. Report
August 8, 2025Aug 8 comment_2006641 Det är en ny sida på g. Problemet är att jag har varit i Kirunafjällen en vecka utan täckning och sen har jag guidat varje dag. Jag har högsäsong och kan inte avboka gästerna. På söndag kväll tippar jag det kommer. Ett stort problem är att jag byggt alla mina sidor med ett system byggt på Rockettheme och Gantry 5. Någonstans har det skurit sig i deras allians innebärande att jag just nu har 7 sidor att bygga från grund. Jag hitta ett nytt tema/system som funkar i förrgår så nu funkar www.wildfishsweden.se och jag har lärt mig det. Jag kommer bygga en ny edge förstasida på det systemet så snart som möjligt. Kommer en ny sida snart. Håll ut. Forumet funkar i alla fall. Beklagar det inträffade men det är tyvärr helt utom vår kontroll. Så det är nystart som gäller på samtliga sidor. Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
August 8, 2025Aug 8 Author comment_2006643 5 hours ago Jonas sa: Det är en ny sida på g. Problemet är att jag har varit i Kirunafjällen en vecka utan täckning och sen har jag guidat varje dag. Jag har högsäsong och kan inte avboka gästerna. På söndag kväll tippar jag det kommer. Ett stort problem är att jag byggt alla mina sidor med ett system byggt på Rockettheme och Gantry 5. Någonstans har det skurit sig i deras allians innebärande att jag just nu har 7 sidor att bygga från grund. Jag hitta ett nytt tema/system som funkar i förrgår så nu funkar www.wildfishsweden.se och jag har lärt mig det. Jag kommer bygga en ny edge förstasida på det systemet så snart som möjligt. Kommer en ny sida snart. Håll ut. Forumet funkar i alla fall. Beklagar det inträffade men det är tyvärr helt utom vår kontroll. Så det är nystart som gäller på samtliga sidor. Kämpa på!! Vägen mot döden..är den enda vägen vi inte kan välja bort. Report
October 6, 2025Oct 6 comment_2007491 Hej på er. Kika in på www.edgeflyfishing.com Första sidan freear upp senaste ämnen. Ett block för de 25 senaste skapade ämnena utom köp och sälj och en ytterligare feed nedanför med de senaste i köp och sälj. Jag har inte lyckats inte bädda in de gamla scripten men tänker att det här kanske funkar ok? Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
October 10, 2025Oct 10 comment_2007687 Nu tror jag att jag fått till scriptet på förstasidan så det funkar som det ska igen. Nu feedas senaste inlägg upp från respektive tråd förutom köp, sälj och bytes. Det ända som inte fungerar är klockslagen som lägger sig två timmar bakåt i tiden av någon outgrundlig anledning. Vi får nog leva med det tyvärr. För köp och sälj behåller vi nuvarande feed som feedar upp senaste ämne oavsett om det uppdateras. ----- Är det bara jag som upplever att autocorrect är sämre? Känns som att jag måste dubbelkolla allt jag skriver flera gånger om och lik förbannat är det fel när jag återkommer till ett inlägg? Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
February 10Feb 10 comment_2011559 Vill inte vara gnällig men man får scrolla väldigt mycket för att hitta forums rubrikerna. Kanske bara jag som är en vaneperson :) //Fredrik Report
February 10Feb 10 comment_2011561 Det är på g. Vi har inte lärt oss nya systemet än. Jag har installerat ett nytt skin men jag kommer inte in i editorn. När det är löst så blir det bättre Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report
February 11Feb 11 comment_2011575 Nu tror jag vi är tillbaka med en klassisk vy :) Jonas Nordigårdswww.edgeflyfishing.comwww.wildfishsweden.se Report