November 15, 2025Nov 15 comment_2009941 Ja idag åkte den gamla trotjänaren upp (brukar få hugga loss den) . En Lohi savolax som jag nog brukat i 40-45 år, och enligt min mening en av det bättre roddbåtarna. I min ungdom fick den ibland hänga med på fisketur norröver. Numer ligger den mest i sjön här hemma. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.