Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sadistiska FörsvarsmaktSSvin

Featured Replies

Finns Yrken jag aldrig hade valt! Militär,Polis..lr, Dörrvakt..Hjärn'döda Människor..joo... ett yrke till ! Parkerings vakt ..typ jobb åt Securitas!! Går inte att prata NORMALT..med dessa.:mellow:

Edited by Ismo

Livet!! ..är en sexuellt överförd Sjukdom..med 100% DÖDLIGHET

Intressant ordval ”djurplågare”, försvararar inget av det som står i de länkade artiklarna men du själv har förmodligen inga problem med att sopa in en metallbit i munnen på en fisk,leka med den tills den är slut för att sedan posera för en bild för sedan släppa tillbaka den. 

"It's better to burnout then to fade away"

• Author
53 minutes ago MagnusDomeij sa:

Intressant ordval ”djurplågare”, försvararar inget av det som står i de länkade artiklarna men du själv har förmodligen inga problem med att sopa in en metallbit i munnen på en fisk,leka med den tills den är slut för att sedan posera för en bild för sedan släppa tillbaka den. 

Jo, jag har ju d… D är en av många anledningar till att jag personligen fiskar så förbannat lite nuförtiden, trots att jag älskar att fiska. Så d va längesedan jag lämnade lek-fasen när d gäller fiske och gick in i den djupare fasen, vad skall vi kalla den, ”njuta av att sitta vid ett vatten och begrunda-fasen”… Typ som GW som ofta bara sitter där med sin bössa på en stubbe o grubblar… Och att fota fisk för egen ego-boost??? Jag har inga andra sociala medier att skryt-ljuga på, så vill man kan ju roa sig med att försöka hitta den senaste gången och räkna ihop hur många gånger jag gjort någonting sådant de senaste 10 åren… Så, inte för att vara otrevlig, men du kan nog inte har mer fel i dina antaganden om mig när det gäller hur jag ser på djur i allmänhet, och fiske…

Jag tycker man borde lära militanta idioter inom försvarsmakten lite sunt förnuft genom att använda samma metoder som dom använder för att ”dressera” sina hundar. Alltså koppla dom med hårt virad ståltråd runt halsen, sen ge dom stryk med läderbälten och sedan hänga upp dom i kopplet tills ögonen rullar tillbaka och dom pissar ner sig…

Man tränar inte en hund på det sättet, det är ett sadistiskt sätt att misshandla och utöva makt… Ett klassiskt exempel på dragningar hos en individ som man håller utkik efter för att identifiera människor med svåra personlighetsstörningar… 

11 hours ago, Ismo said:

Finns Yrken jag aldrig hade valt! Militär,Polis..lr, Dörrvakt..Hjärn'döda Människor..joo... ett yrke till ! Parkerings vakt ..typ jobb åt Securitas!! Går inte att prata NORMALT..med dessa.:mellow:

hAr DU.. Testat ATT ..PRATA!! normalt med NÅN.. nånsin!! 

From juni 2016 tar jag på mig guidningar i ffa Saxnäsområdet igen efter ett allt för långt uppehåll.. 

Fisketeknik, kastteknik 

-Storöring

-Röding

-Ransarån

-Exklusiva fjällvatten/strömmar. 

-Skräddarsytt eller tillsammans med Saxnäsfishing/Kultsjögården

Pm eller 070-6884551

Jakob Jonasson

17 hours ago jakobj sa:

hAr DU.. Testat ATT ..PRATA!! normalt med NÅN.. nånsin!! 

Käften!! Förresten..:P

Livet!! ..är en sexuellt överförd Sjukdom..med 100% DÖDLIGHET