March 1Mar 1 comment_2011828 Halloj,Tänkte införskaffa mig en sink-tip lina för sjöfisket. Typ en Int /s3 / något liknande. Linan ska sitta på en 6:a. Spöet kastar fint med 1/2-klass tyngre linor (SA infinity) sitter som en smäck exempelvis. Streamers kommer kastas. Några tips? Gillar SA-linorTack på förhand Report
March 1Mar 1 comment_2011832 Är SA-lojal men för det här bruket kan jag rekommendera Vision Vibe; trevlig att fiska med. I högre sjunkhastighet är den utmärkt till booby. Coatingen kan vara lite skör om man får en snag under drillning. Report
March 1Mar 1 comment_2011833 Du har även Rio predator-linorna men jag tycker att Vibe är mer harmonisk. Väldigt glatt coating och offensiv vikt fram gör att predator-linorna kan bli lite våldsamma / plask-landningar. Report
March 2Mar 2 Author comment_2011851 On 3/1/2026 at 7:05 PM, Karl T said:Är SA-lojal men för det här bruket kan jag rekommendera Vision Vibe; trevlig att fiska med. I högre sjunkhastighet är den utmärkt till booby. Coatingen kan vara lite skör om man får en snag under drillning.Tack, får kika närmare på en sån. Är ju inte allt för dyr heller Report