May 30May 30 comment_2013405 Säljer ett Loop Yellowline i #4Det är i fint skick, korken är något oxiderad.Har haft det som samlarobjekt men nu får det gå vidare. 5250 inklusive frakt eller budBvsaVäl mött! Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.