Hoppa till innehåll

Kvällens fiskeDRAGET??


Guest Loop-fisher

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur var det idag då? det handlade väl om dammån? själv såg jag de tre sista sekunderna! >:(

Jag såg väl lite mer, typ 5 sista minuterna... Den öringen som gajden tog på slutet var fin!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Loop-fisher
Jag såg väl lite mer, typ 5 sista minuterna... Den öringen som gajden tog på slutet var fin!!

Jag såg oxå några minuter, öringarna var fina!! Fast inte flugfiske :(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vi får de TV-program vi förtjänar.

Nöjer vi oss med helt okunniga program-ledare och noll i bugdet så får vi helt okunniga och noll i budget.

Alla ni som har jublat över alla skitprogram, sitt nu för faan och glo och var nöjda.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Loop-fisher
Vi får de TV-program vi förtjänar.

Nöjer vi oss med helt okunniga program-ledare och noll i bugdet så får vi helt okunniga och noll i budget.

Alla ni som har jublat över alla skitprogram, sitt nu för faan och glo och var nöjda.

Så du har inte sett programet då??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fin fisk [glow=red,2,300]KUL[/glow]

Och vad spöt gungar [glow=red,2,300]KUL[/glow]

Det var en liten fin brunöring [glow=red,2,300]KUL[/glow]

Simma tillbaka nu [glow=red,2,300]KUL[/glow]

[glow=red,2,300]KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL [/glow] :P

Hee hee det var [glow=red,2,300]KUL[/glow] Ojj vad detta var [glow=red,2,300]KUL[/glow] hee hee he ojj vad jag är bäst [glow=red,2,300] KUL [/glow] he he hee

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fy vilket dåligt fiskeprogram och det var absolut inte [glow=red,2,300]KUL[/glow] att se på :( :( :( :(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Loop-fisher

Jag sitter här och funderar, tänk om vi hade haft ett avsnitt av Bård & Lars i veckan. Det hade varit så bra. Norge har gjort mycket bra bland annat Torrflugelandet 1&2, varför kan inte sverige göra någon bra serie som kan gå nu. Vi har ju lyckats innan med t.ex Visst nappar det!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har på detta forum tidigare försvarat William, vilket sannerligen behövts. Den saken kommer jag aldrig att göra för dessa herrar. Det är ju inte direkt en skola i korrekt C&R de bedriver heller. Och varför filma in i munnen på varenda fisk? Är det någon perversion som tillfredställs?

HEJA WILLIAM,  tillbaka till tv4plus.

Lars

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

william var enligt min mening ingen bra programmledare, nu har jag inter sett så mycket av fiskedraget men ställer mig tveksam till att william skulle bli retroaktivt bättre av att de nya är ännu sämre! ???

Tycker att det mesta som kommit med Martin Falklind är helt ok, även Altafilmerna med Frödin är ex på bra programlederi! Även om Frödin Kanske har lite drag av självgod linslus så blir man imponerad av hans sätt att fiska! Och jag är mer intresserad av att se duktiga fiskare än nån programmledare av dockusåpastuk som har fått programledarjobb genom att de ser bra ut eller har bra mediakontakter istället för att vara duktiga fiskare!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan ni försvara Kalle Anka då kan ni fan i mig försvara Knatte å Fnatte me....

Jag har iofs aldrig påstått att jakt & fiske var något extraordinärt bra.... men det var trots allt inte så "fiskeporrigt" som det nya programet är.

Jag försvarade och försvarar bara William från de värsta personangreppen och jag tänker inte göra det avseende de nya programledarna. Deras framtoning motverkar ju inte bilden av stockholmare dryga även om jag vet att det finns massa Stockholmare som inte är så och, i mitt fall Göteborgare som är sådana.

Lars

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack för det Kenta.

Orkade inte läsa allt, men det verkade mest vara påståenden om att William skulle vara en pajas. Varför framgick inte riktigt.

Personligen tycker jag att hans program var ganska bra, och att han var bra som programledare. Att fiskedrag å andra sidan är riktigt uselt håller jag med om.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...