Jump to content

Recommended Posts

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Den kommer söndag kväll. Jag väntar besked från två drönare fortfarande...  ;D ;)

Posted
Den kommer söndag kväll. Jag väntar besked från två drönare fortfarande...  ;D ;)

Glöm inte bort det nu >:( ;D ;D

Guest diver1
Posted

Lugna ner er en smula, det är flera timmar kvar av söndagen...

Guest Mats
Posted

Nu är det 24 min kvar..... Jag tror inte han hinner  ;D

Han håller nog på att få ur Filippa ur den GoreTexförsedda Fleecepläden  :-X ;D ;D

Posted
Nu är det 24 min kvar..... Jag tror inte han hinner  ;D

Han håller nog på att få ur Filippa ur den GoreTexförsedda Fleecepläden  :-X ;D ;D

Han får väl delegera uppgifterna för fan.... >:( ;D

Guest Mats
Posted
Han får väl delegera uppgifterna för fan.... >:( ;D

Det är ju inte han som är Diktatorn i den familjen... öhh nä Delegatorn skulle det vara  ;D

Posted
Det är ju inte han som är Diktatorn i den familjen... öhh nä Delegatorn skulle det vara  ;D

En mespropp ??? ??? ;D Han kan få gå en kurs hos mig! *ser mig omkring* ;) ;)

Guest Mats
Posted

Skall bli kul att se vilka som kommer... vi får ju veta detta inom 10 min... jag väntar med spänning  ::)

Posted
Skall bli kul att se vilka som kommer... vi får ju veta detta inom 10 min... jag väntar med spänning  ::)

Spänningen är Oliiiiiiiiiiidlig just nu... ;D

Guest Mats
Posted

Ingen list under Söndagen.... Jag är i ärlighetens namn förvånad  ::)

Posted
Ingen list under Söndagen.... Jag är i ärlighetens namn förvånad  ::)

É han full och har somnat kanske ???

Guest Mats
Posted
É han full och har somnat kanske ???

Knappast... han städar väl  ;D

Posted

Då måste ju hustrun vara bortrest... >:(  Lämna honom med sådana uppgifter , tvi vale, hon kunde väl ha städat innan hon åkte....

Guest Mats
Posted
Då måste ju hustrun vara bortrest... >:(  Lämna honom med sådana uppgifter , tvi vale, hon kunde väl ha städat innan hon åkte....

:-X

Posted

Det är i det här läget man glider iväg till garaget, öppnar en bira, och sätter sig framför objektet och förlorar sig i en önskan att det vore klart...

Guest Mats
Posted
Det är i det här läget man glider iväg till garaget, öppnar en bira, och sätter sig framför objektet och förlorar sig i en önskan att det vore klart...

Säg inte sådär  :'( Jag har lådras på min  :'( :'( Förb....ade TH700 Klent skit... och TH400 växer ju på träd  ::)

Posted
Säg inte sådär  :'( Jag har lådras på min  :'( :'( Förb....ade TH700 Klent skit... och TH400 växer ju på träd  ::)

Life sucks..... :(;) ;D

Guest Mats
Posted
Life sucks..... :(;) ;D

Verkligen... Det blir till att åka DKW till dalarna  >:( och jag som hade tänkt åka V8 med vind i håret  :'( :'(

Posted
Verkligen... Det blir till att åka DKW till dalarna  >:( och jag som hade tänkt åka V8 med vind i håret  :'( :'(

Du skojar....DKW??... Skulle givetvis upplåtit en plats i raringens lillcheva, men har ju både sonen och "sonpöket" med i bilen :P ;D

Parkera en bit ifrån Og---- och anländ till fots, fan så mkt mer manligt än med DKW:n

Guest Mats
Posted
Du skojar....DKW??... Skulle givetvis upplåtit en plats i raringens lillcheva, men har ju både sonen och "sonpöket" med i bilen :P ;D

Parkera en bit ifrån Og---- och anländ till fots, fan så mkt mer manligt än med DKW:n

Det får bli så.... får ta ett par rejält utslitna kängor och lera ner mig i sista diket.....

Posted
Det får bli så.... får ta ett par rejält utslitna kängor och lera ner mig i sista diket.....

Du får göra som Karlsson...komme som ett yrväder en aprilafton och ha ett höganäskrus i en svångrem om halsen.... ;) ;D

Guest Niklas
Posted
Jag hade ju tänkt att få åka med.... :'(