-
By Highlander · Posted
Bogdan 300 kopi. Jaz&John 3 3/4" högervevad, 2:1 utväxling. Några pyttesmå märken, bildkvalite är kass, ser bätrre ut i naturen. Säljes för 4500 Eller bytes mot mindre s-vevare gärna vänstervevad.Kan slänga in lite pengar om du har något dyrare. -
Danielsson Original Dry Fly, grå/titan Extra spole medföljer. Använd men i fint skick. Några mindre skavanker finns. (Se bilder). Neoprenfodral medföljer till både rulle och spole. Linorna på bilderna medföljer ej! SÅLD! ———————— Scott G2 8,8ft 4wt 4-delat. Modellen behöver väl ingen närmare presentation. Spöet är använt men i fint skick. Extra lindning till ena holken för förstärkning, gjort av självaste Erik Orre, en gång i tiden. Se bilder. Två mindre bucklor på spötuben, men inget som påverkar funktionen. Pris: 2500kr ——————————— Simms G3 Guide Tactical Jacket Storlek Medium 3-lagers Gore-tex Kanonfin jacka med massor av fickor och även andra detaljer. Jackan är använd vid ett tillfälle, och är därmed i nyskick. Nypris: 5995kr Pris: 3000kr. ————————— Köparen står för eventuell fraktkostnad. Betalning via swish innan jag postar. Med vänlig hälsning, Fredrik
-
Jag skall försöka testa detta XO 905M, det kan nog vara ett ännu godare spö
-
Man måste ju inte läsa test om man inte vill😀. Själv tyckter jag det e kul.
-
I princip oanvänd ryggsäck , hip packen har jag använt några enstaka turer men är så gott som ny. Storlek Large på båda. Ryggsäck: 600:- Hip pack: 450:-
-
By Gurra_science · Posted
Hej, söker ett tvåhandsset för en rimlig peng. Klass 7 eller 8. 12-13 fot. söker främst loopspön såsom evotec, blueline eller liknande med tillhörande rulle och Lina. pma om ni har något liggande. Ungefärlig budget ligger på 2000 kr. mvh Gustav
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0By BoobieNewbie,
-