Lapskojs
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Jag har för mig att jag kollade i tråden 'Nästa fluga är...' innan jag band den, men ingen hade begärt den så jag vågade anta att även om den fanns var det inte en av dom man såg i varje flugask. 😅
-
Ping-pong hopper är ju en sån där dussinfluga som alla binder. 🙄
-
Dagens seriösa flugbindning fick bli en "vävrepa"... min 'Slim & Sparkly'-version av Bitch Creek, med Antron och Ice Dub i stället för chenille, som i originalet. Den har lagt många bågar på vårt matbord. 😉
-
Med siktet inställt på sjöörret… En sån där som funkar för d mesta 😊
-
Ja, det där med skuldkänslor känner jag igen. Under dom här åren har allt stått framme. Rummet har alltid varit flugbindningsrum/kontor... men dom sista åren har jag hellre jobbat i vardagsrummet, just för att jag mått dåligt av att befinna mig bland flugbindningsgrejorna. Det är även därför jag velat sälja det... för att det inte känts "mitt" längre. Jag har alltid varit en materialfreak och har långt mer än jag har användning av... och att inte använda NÅGOT av det har varit ett riktigt skavsår. Man har nästan känt sig skyldig att binda när man varit där inne.
-
Inte DAGENS flugbindning... men dom hittades idag. Man drog lite på smilbanden. En gång var det stora problemet frågan "Vad ska INTE bli dagens flugbindning?"... och den hade jag tydligen svårt att hantera. 🤣 1: 'Inte en RWKFBA' (Royal Wulff Kisses Foam Beetle's Ass)... misslyckades jag med 2: 'Inte en Crocohopper'... misslyckades jag med 3: 'Inte en Ping-Pong Hopper'... misslyckades jag med
-
Ämnen
-
Images

Recommended Posts