Hoppa till innehåll

OGSTRÖMMEN 2006


Guest Niklas

Recommended Posts

Kentas fru har stoppat honom, Axberg kommer inte för han söker plats i en militärövning, Wolfis kommer inte om jag kommer, jag kommer bara om Loopmannen kommer, loopmannen kommer bara om vi planterar in lax, vi planterar bara in lax om Betis godkänner vattnet, det gör han bara om Niklas skall fiska 2-hands, det gör han bara om Sarah är den ena handen, det är hon bara Fizzka har med en clir-badboll, det har han bara om Stofil kör med en liten väska, det gör han bara om han får samåkning, det får han bara om någon vill betala de extra vägtullarna, det gör någon bara om det blir en billig resa, det blir det bara om inflationen går bakåt, det gör den bara om vi röstar på fel färg, det gör vi inte, med andra ord - blir jag själv eller?

Du blir ju själv för du är djurgårdare. Inget annat.  ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hej på er!

Nu är allt bokat och fixat!

Priset i år blir 1390kr inklusive mat och boende, det vill säga ett något bättre pris men i övrigt precis som föregående år.

Vissa medlemmar har redan bokat och jag ska lägga upp en ny tråd där vi uppdaterar med bokade namn så alla vet vilka som hänger med och vilka man eventuellt kan samåka med.

Vi tar emot bokningar till och med den 6 maj och man bekräftar som vanligt sin bokning genom att sätta in hela summan på det Bankgirokonto vi kommer att ange på bokningssidan.

Vi lägger upp bokningssidan med bannerlänk i forumet och på övriga Edge inom kort.  :)

Jag och Mats ser fram emot en riktigt trevlig helg med er alla!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Får prata lite med Fassan här hemma som också är fiskare.

Har jag tur är kanske han sugen på att följa med, och då

får han såklart köra.. Men jag vet inte riktigt..

Hur är vattnet, väldigt strömt eller?

Och är det ett måste med vadare eller?

Mvh Danne

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjena Danne!

Kommer du upp så får du låna ett par vadare av mig i fall du inte har egna. :) Vattnet är strömt men nästan alltid grunt. Det finns inga farliga djup och underströmmar som i större älvar.

/Jonas

Får prata lite med Fassan här hemma som också är fiskare.

Har jag tur är kanske han sugen på att följa med, och då

får han såklart köra.. Men jag vet inte riktigt..

Hur är vattnet, väldigt strömt eller?

Och är det ett måste med vadare eller?

Mvh Danne

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Martin L lämnade nyss in sin bokning så nu är vi nio som är anmälda. Det ser fint ut det här. :) 

Anmälda personer finns med på listan:

http://www.edgeflyfishing.com/forum/index....cseen#msg536450

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjena Costi!

Det går bra men senast den 6 maj behöver vi en bekräftning av bokningen genom insättning av pengarna.

Hoppas du grejar det, det vore kul om du och dina polare hängde med i år igen. :)

/Jonas

Kan man preliminärboka?  :-
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...