Hoppa till innehåll

Jakt o Fiske i TV4+ tillbaka


Guest Gösen

Recommended Posts

Äntligen är det bästa fiskeprogrammet i manna minne tillbaka. Läste att det börjar sändas i morgon tisdag kl 20.00.

Faan vad skönt och få se lite fiske med känsla i istället för all annan skit. Hoppas nu att det blir mycket flugfiske bara. hoppas också att han med hatten är med(peter tror jag han heter). kul också att det har blivit mycket splitcane här på edge

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Det är en stor öring... nej det är en harr...djävlar jag tappade den...den var stor"

Fantastiskt program med härliga gästfiskare, tycker dock att programledaren suger. :P

Nej, lägg av, jag tycker att han är svin skön. han lämnar ju allt utrymme till gästerna. fattar inte att man kan reta sig på honom. jag läste att dom spelar in programen på en dag, hur lätt är det att lyckas med det? jag har inte sett ett bra program sen naturrutan med rolf smedman innan JoF kom. lägg av o hacka!!!
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Håller med Cheap Wino. William är en programledare, ingen fiskare men han kanske lär sig med tiden. Må då vara att en del finner honom skön, men jag tycker inte att han verkar vara någon hardcore fisherman. Mer en glad amatör som ska vända sig till alla och presentera ett trevligt program för allmänheten. Visa att man behöver inte vara ett proffs för att kunna fara ut på en trevlig tur.

Jag tror att meningen med Jakt och fiske är att visa ett trevligt program för Jakt och Fiske intresserade inte gå in så djupt ner i röran för då skulle programet bli långt och tröttnande för "inte så insatta". Men jag måste och tillägga att jag finner Jaktdelen proffsigare, Thomas Ekberg är en jägare och det märks då han visar sig i rutan samtidigt som han är trevlig att lyssna på. 

Kommer nog ändå att kika lite då och då på Jof för att se på Williams bravader :D

//PieskeElit

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Österback

Sean Jältsten må vara rutinerad men William verkar vara en skön typ som gör så gott han kan när det gäller fiske!!

Det räcker gott för mig- bara man få titta på fiske så är det bra eftersom det finns för lite av detta i media, tyvärr :(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

va fiiint 8)

är det sådär lätt att få på lax ??? ;D

såg i tidningen att ett reportage(inte ikväll)

skulle handla om Jaurekaska, nu öppnas Jaurekaska för fikse igen och vi var först på plats stod det ::)

Finns väl bara ett Jaurekaska och där har man väl alltid fått fiska, jag och många andra har då fiskat där i flera år.(nedanför stora sjöfallet i stora Lule älv ???

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kom in lite sent i kvällens program. Var det i Åelva dom fiskade?

Kostade visst 10000:- för en vecka att fiska där... Ja, jag skulle nog kunna hala upp 10 lakan för att fiska i sådana vidunderligt vackra srömmar, med fisk som visade sig "hela" tiden. TV4-teamet verkar ha haft tur och kommit dit mitt i en stigning.

BTW, William rules.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu blev man ju inte alls fiskesugen i vinerkylan!?  ;)

kvällens program var trevligt :D

aa dom hade riktigt tur med tiden o vädret alltså. såg fint ut som fasiken.

vilket vatten .. drömmer....

:D

Kanske låter detta bittert (skulle aldrig ha råd att fiska där) men den älven verkar lite "brötig" för min smak. Inget kul att gå där om det inte kommer nån fisk. Fast då får man väl göra som i Driva, se sig omkring och njuta av omgivningarna!?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kom in lite sent i kvällens program. Var det i Åelva dom fiskade?

Kostade visst 10000:- för en vecka att fiska där... Ja, jag skulle nog kunna hala upp 10 lakan för att fiska i sådana vidunderligt vackra srömmar, med fisk som visade sig "hela" tiden. TV4-teamet verkar ha haft tur och kommit dit mitt i en stigning.

BTW, William rules.

10 papp är väl inte så mye för en veckas bra laxfiske..det är väl mest frågan om att få en plats vid å-elva..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...