Hoppa till innehåll

Klubb för öringfiskare på Västkusten


Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jo, man har väl inte kvar ungdomens otålighet längre... Rensa i din inkorg William, försökte skicka ett im till dig igår. Och ska dessutom höra mig för om blå tåget....

har gjort det....du är ju ungdom själv, hur gammal var du 23 eller?? :D

Frågan är om du kommer in på krogen i stan!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Ministern

Hur busiga ska tjejerna vara då? ;D Jag vet nog vad du menar ;)

Skulle annars ha varit trevligt om du kunde slå upp portarna någon dag/kväll för en stund i "goda vänners lag". Partille är ju ett fint område, sommartid iaf.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hur busiga ska tjejerna vara då? ;D Jag vet nog vad du menar ;) Din kompis/vän - ja, han som hade mage och förkasta din kastteknik -, han fick väl åka ända till sydlandet för att... :-X Du får ju visa honom hur en slipsten ska dras. Han är väl snart tillbaka i gbg igen. Är det annars snålt med tjejer/kvinnor som vill hjälpa h-fiskare att bli av med lite "kalorier" i gbg ???

Skulle annars ha varit trevligt om du kunde slå upp portarna någon dag/kväll för en stund i "goda vänners lag". Partille är ju ett fint område, sommartid iaf.

::)min kompis vem är det du syftar på?
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är det bara 2 månader och ett par ynka dagar kvar, flugorna uppbundna, till o me hunnit me de övriga flugorna, så va ska man göra nu i 61 dagar. kanske man skulle åka till Skåne eller östkusten för o lugna nerverna lite eller ska man kolla dvd-filmerna 43 gånger till o bli ännu mer sugen, fy för o vänta , finns de nåt värre

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu är det bara 2 månader och ett par ynka dagar kvar, flugorna uppbundna, till o me hunnit me de övriga flugorna, så va ska man göra nu i 61 dagar. kanske man skulle åka till Skåne eller östkusten för o lugna nerverna lite eller ska man kolla dvd-filmerna 43 gånger till o bli ännu mer sugen, fy för o vänta , finns de nåt värre

Följ nedräkningen sekund för sekund på www.teamcommando.com... 8)

Snart dags!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...