Hoppa till innehåll

Fiske Abstinens!


Guest fizzka

Recommended Posts

  • 5 months later...

Det här är jävligaste tiden på året, 3 månader kvar till smygpremiär från iskanten.

Så här långt lindrig vinter, lite snö och inte nån längre period med kyla. För att orka med sommarens strapatser gäller det att åka skidor och gå på gubbgympa. 
 

Tittar på bilder från förra sommaren, kollar satellitbilder som har sett hur många gånger som helst tidigare, man kan ju ha bommat nån grop🙂

Flugor köps, flugor binds, askarna är överfulla, förmodligen flugor för flera livstider🙂

Ska som tidigare sagts, satsa på nymffisket, parkera båten i närheten av gropar/älvfåran och placera en nymf eller två på ett strategiskt ställe, allt för 2 kgs harren.

Bifogar tidigare års P-platser, ingen P-avgift🙂

095640F2-054A-43F5-BC12-C9D92BB6373C.jpeg

8BE1D315-E338-4FF2-B578-92AA252B830A.jpeg

5EE86535-F3F0-4BF2-A83E-FD029D5DF92B.jpeg

68492D90-3F1F-4BB5-AF23-37DAB9B642F6.png

  • Like 7
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med. Den 18 februari så blir det en kastträff på Campigge som@Staffan Dahlbom anordnar. Och det är något som jag har sett fram emot. Ni som ej har varit med tidigare, och är sugen på att delta. Ta kontakt med Staffan. Det brukar bli en myggfri kväll i trevligt sällskap…

  • Like 1
  • Thanks 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

10 minutes ago, Freak said:

Kan bara hålla med. Den 18 februari så blir det en kastträff på Campigge som@Staffan Dahlbom anordnar. Och det är något som jag har sett fram emot. Ni som ej har varit med tidigare, och är sugen på att delta. Ta kontakt med Staffan. Det brukar bli en myggfri kväll i trevligt sällskap…

Lite långt att köra, så jag avstår🙂

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

3 hours ago, Karl T said:

Så här i väntans tider kanske man även kan få inspirera med skapandet av ett hemmagym och varianter av Starting Strengths förtrollade (och fungerande) värld!

Så är ni starka som hingstar när isen släpper 🤠

(Om ni inte tränar redan dvs.)

Jag håller mig till skidor när det är Max 13-14 minus och gammaldags cirkelgympa 2 gånger i veckan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
On 2/5/2023 at 6:49 PM, Freak said:

Kan bara hålla med. Den 18 februari så blir det en kastträff på Campigge som@Staffan Dahlbom anordnar. Och det är något som jag har sett fram emot. Ni som ej har varit med tidigare, och är sugen på att delta. Ta kontakt med Staffan. Det brukar bli en myggfri kväll i trevligt sällskap…

I morgon kör vi - välkommen Freak - och vill man anmäla sig till träffen finns fortfarande möjlighet.

  • Like 3
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...