Hoppa till innehåll

Havsöringsträff


HåkanViskafors

Recommended Posts

  • Svar 487
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Guest Frank the Tank
Kanske en samproduktion med http://www.youtube.com/watch?v=YlrqRBTIDcQ??  :o

Eller dom här visserligen så flugfiskar dom inte ännu men dom kan ju lära sig....http://www.youtube.com/watch?v=N9oQ_efswvo&feature=related  tror säkert att vi har några lärare på ValldA Sandö ovan nämda datum......

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag är på! Saknar själv bil men kanske kan man styra upp samåkning el. nåt.. Skicka med bild på enda öringen som blev upptagen förra året, en ganska fin en plus en stor skrubb.

Fredrik din gamla Pounch fiskare... ;)Du kan samåka med oss till träffen...gött.

Har du testat linan??

/Janne

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fredrik din gamla Pounch fiskare... ;)Du kan samåka med oss till träffen...gött.

Har du testat linan??

/Janne

Tjena! Var ute och kastade lite idag med min billiga #8 och pounchen, jäklar alltså!! Aldrig kastat ut en lina så lätt förut, bra klipp i den, skål för pounchen och mitt billiga spö! Varit ute något själv? Samåker f.ö. gärna till denna eminenta havsöringsträff!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det var förra säsongen, nu e det annat 8)

Ja, när jag och HåkanViskafors drog massor me fjällmört, så var det väldigt tyst på Vallda Sandö träffen i augusti, så det tömda vattnet var nog inte så tömt, men minken håkan kommer i den här gången så whiskyflaskan ligger tyvärr pyrt till , och får inte han öring så har ni nog tömt havet

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...