Hoppa till innehåll

Rom


foppe

Recommended Posts

Vet vi har den i Umeå med! Tackar för tipset men den var inte den jag tänkte på. Blev bjuden förra julen och den var XXXX-god och den skulle visst vara svindyr-svår att få tag på! Killen som bjöd körde "show off" men det var gott! Men det var en Plantation av något slag. Hunnit testa 3 men det har inte varit någon av dom! 8)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vet vi har den i Umeå med! Tackar för tipset men den var inte den jag tänkte på. Blev bjuden förra julen och den var XXXX-god och den skulle visst vara svindyr-svår att få tag på! Killen som bjöd körde "show off" men det var gott! Men det var en Plantation av något slag. Hunnit testa 3 men det har inte varit någon av dom! 8)
Du ska ju naturöigtvis ha lime och coca cola i också. Då blir det världens godaste drink: CUBA LIBRE
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nam, nam!

Jag är ju fattig å ful jag... Dessutom har det enda bolaget inom räckhåll väldigt begränsat urval på hyllorna. Gjorde skärgårdsrövar-rom med polarna i somras. Tog en hyfsad konsumtionsrom och tryckte ner ett katrinplommon och lite russin, kanel och vanilj i butellen och lät det stå en par veckor.

Den blev nästan drickbar efter det! ;)

(Int hörde man riktigt Pirates of the Carribean soundtracket i bakgrunden men det gick fint att bli glad på...)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
  • 5 years later...

Här är en tråd som måste återupplivas. Nu när vintern kommer och det är dax att sätta sig vid städet och binda flugor så har jag en rekommendation. Plantation 20th Anniversary XO Barbados. Öl och whiskey i all ära, men det här är riktigt julgodis :-)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Här är en tråd som måste återupplivas. Nu när vintern kommer och det är dax att sätta sig vid städet och binda flugor så har jag en rekommendation. Plantation 20th Anniversary XO Barbados. Öl och whiskey i all ära, men det här är riktigt julgodis :-)

Jag har en sådan men kan inte hitta XO på etiketten så min är möjligen inte exakt samma. Den är väldigt god.

Från telefon.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...