Hoppa till innehåll

Världsrekord i speykast


sasse

Recommended Posts

Jag har 2 Outbound short-linor(#6 o #7) och på dom står det faktiskt 110 fot men så står det också på kartongen att Outbound Intergrated shooting taper är 120 fot. Nu spelar det mindre roll för fisken vakar ju ändå på 160 fot, alltid. Så jag fiskar på dom som simmar runt benen.

 

Men, innan man mätt med måttband är det ju svårt att riktigt veta den verkliga längden. 

 

Ja, är la integrated shooting som jag menar som vanlig.

 

Men ett 50 m måttband o garntuss på tafsen säger ju mer om hur långt kastet blir. Ett kolapsat kasst som skjuter ut hela linan men där flugan landar bakom linspetsen är ju inte lika långt :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Spänningen tätnar :)

Säger igen, kasta o mät. Oavsett hoppas jag att du dyker upp på någon tävling. Gillar kaxiga personer som tror på sig själv. Man får ju inte vara det i landet lätt o lagom annars :)

Det är väl bra att det finns människor som tror på sig själva i landet lätt o lagom, men för det behöver man inte kalla någon som har en trevlig ton för jävla pajas.

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är väl bra att det finns människor som tror på sig själva i landet lätt o lagom, men för det behöver man inte kalla någon som har en trevlig ton för jävla pajas.

Visst är det så. Men kolla gärna lite längre bak i kasttrådarna. Rätt kul o se Siikavaara noppa av Ronny bla :)

Just i detta fallet så skulle jag inte bli förvånad om detta är Säta, Jakeobi eller Jorma.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

DanneW vad är pinsamt?

Den barnsliga attityden.

Först var det kul. Men som alla stora komiker så måste man ha timing och känsla.

Så när det bara blev en upprepning av okvädningsord så blev det mest pinsamt bara.

Om du är allvarlig så tycker jag mest synd om dig då en sån attityd pekar på ganska stora brister i den sociala kontaktytan.

Typ som när man är en finnig 14 åring och tjejen man stalkat i ett halvår väljer en annan till kavaljer och man förstår inte varför...

Redigerad med DanneW
  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Rickard81 håller med dig fullkomligt, men du ser själv vad folk skriver? klart man blir iriterad.

Nja! Tycker du var rätt irriterad och otrevlig direkt från början :-(

Men släpp detta och kanske visa hur grym du är :-)

Spela in en video när du kastar :-)

Godnatt på dig och även på alla andra :-)

Jobb imorgon :-(

Mvh Rickard

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...