Jump to content

Bornholm

Guest TG

Recommended Posts

Å nej då..den passar dig perfekt  :)

Stämmer ganska bra det..!  :- :-  Det var vår FF-utstyrsel som man fick sätta på sig varje kväll..!

Ja T-Shirten alltså..!  Vilken förnedring  :-[

Guest Pekka
Nä, det priset gick till Pekka  ;)
Priset fick jag ju för bad som jag gjort tidigare i år....det pris du fick..fick du för de ansträngningar som du gjorde på Bornholm...!!!

Kan du inte berätta lite om det priset... :D :D

Dessutom var juryn alltför påverkbar.... >:( >:(....eller om det var påverkad.... :- :-

• 10 months later...

Drygt tre veckor kvar innan jag åker en vecka till Bornholm!

Det blir en bra smygstart och uppvärmning på vår havsöringspremiär. Hemma igen på kvällen/natten den 31:a mars. Vill det sig riktigt illa får man väl stanna till i Varberg på hemvägen för en premiäröring  ;D

Förra året var vi där, ett gäng på 10 gubbar som fiskade som galningar!Trögt fiske utav h-e men nästan alla fick fisk i alla fall. Där stog vi och kastade med våra västkustflugor som är riktiga killers i vanliga fall - men här behövdes tydligen lite Bornholmsflugor......

Ansluter mig nu till tiggarskaran - är det någon som har en riktig killer för Bornholm så vore jag överlycklig!

Guest dräparn
Drygt tre veckor kvar innan jag åker en vecka till Bornholm!

Det blir en bra smygstart och uppvärmning på vår havsöringspremiär. Hemma igen på kvällen/natten den 31:a mars. Vill det sig riktigt illa får man väl stanna till i Varberg på hemvägen för en premiäröring  ;D

Förra året var vi där, ett gäng på 10 gubbar som fiskade som galningar!Trögt fiske utav h-e men nästan alla fick fisk i alla fall. Där stog vi och kastade med våra västkustflugor som är riktiga killers i vanliga fall - men här behövdes tydligen lite Bornholmsflugor......

Ansluter mig nu till tiggarskaran - är det någon som har en riktig killer för Bornholm så vore jag överlycklig!

Lite skönt å se att även du är männsklig, men jag har inga tips för tillfället, har en bekant som varit där återkommer när jag stött på´n.

Guest dräparn
Lite skönt å se att även du är männsklig, men jag har inga tips för tillfället, har en bekant som varit där återkommer när jag stött på´n.

Det gick fort, han kunde inte tipsa om bra platser för han hade inget kanon fiske på någon av platserna men ändå ganska bra fiske. Bornholm har en jä...a massa HÖ förande åar och vid kallt vatten så gör HÖ födo stryk upp i åarna precis som här, så kanske du skall hålla dig i mynnings områden kompisen var där på sommaren.

Vi e ett gäng som planerar att åka över till Bornholm oxå.... när e det som bäst?

Tips på var man kan bo vore kanon... alltid bättre med rekomendationer

hur e det med fiskekort... Danskaran kräver visst det även för kustfiske...har hört att man kan köpa årskort för ca 200 i Danmark antar att det finns dagskort oxå.

Hälsningar

christopher ;D