Jump to content

jlindengrens gör-det-själv

Recommended Posts

• Replies 383
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har länge sökt något bättre sätt att förvara rullarna än i en hög ovanpå spöskåpet. Löste det på detta enkla, men funktionella sätt:

För att få den eländiga vintern att gå fortare tog jag itu med ett sedan länge planerat projekt: Det Portabla Flugbindarkabinettet. Blev färdigt idag.

Jag ville också ha en sån där "New Zealand Strike Indicator" som mina kompisar har. Fast jag vägrar betala 200 spänn för en uppklippt stoppnål. Blev till att göra en själv, d.v.s. klippa upp en stoppn

Posted Images

54 minutes ago Bigsalmon sa:

Nej? 🤔

Vad har du foamen till? Mässskylten?

Tror att han har gjort en sådan, men jag kan ha fel:blink:

• Like 1
1 hour ago, Freak said:

Tror att han har gjort en sådan, men jag kan ha fel:blink:

Nej du har rätt! Eh. Om man tittar in i framtiden! Foam o namnskylt kan bli fly patch. Peg o magnet blev skitbra vise pawns. Sistnämnda kan man ha till att hålla fast tex ribbing på städet med etc. Karlssons klister mellan magnet o peg mest av nostalgiska skäl men det blev bra. 👍😂

• Like 1
11 minutes ago hö&gös sa:

Nej du har rätt! Eh. Om man tittar in i framtiden! Foam o namnskylt kan bli fly patch. Peg o magnet blev skitbra vise pawns. Sistnämnda kan man ha till att hålla fast tex ribbing på städet med etc. Karlssons klister mellan magnet o peg mest av nostalgiska skäl men det blev bra. 👍😂

Vise pawns, kommer att göra en variant för att testa👍 Hur blev fly patchen, några bilder på den?

40 minutes ago, Freak said:

Har du fingrarna kvar😂

Ja, för sjutton! Det var ju drängen som råkade illa ut. Det är ju jag som berättar i videon! 😇

• Haha 1